1

Onderwerp: Tiara zonder taart

Onlangs hebben Joke (Joke38) en ik saampjes gezellig een dagje gefrobeld. En wonderwel, we hebben behalve koffie leuten, ook nog echt wat gedaan. Zie hier het resultaat.
We hebben ook nog vlinders gespoten maar daar heb ik geen foto van gemaakt.
Joke ik ging ervan uit dat je het goed vindt dat ik de foto post :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6H8VUNUS.jpg

De rechter (voor de kijkers rechts) is van Joke, de linker van mij.

Overigens heb ik de mijne vanmorgen van het blik afgehaald... helaas... er zijn toch wat stukjes afgebroken.
Ik ga een nieuwe spuiten, ietsje anders dan deze. Ik heb namelijk van deze eerste tiara een hoop geleerd: vooral welke dingen ik voortaan anders moet doen :lol:
Maandag breng ik die andere naar Joke. Met kan en al (het is haar eigen kan, maar ik laat hem er lekker op zitten), ze mag hem er zelf afhalen :D

Het aller-aller-allerergste: ik wil de tiara spuiten voor mijn dochter haar 6e verjaardag in maart (ja ben alvast begonnen met oefenen ;))... laat ik hem vanmorgen alvast aan haar zien...
ze haalt haar schouders op en zegt 'ja mooi hoor' :think: :/ :mad: :s
(ik weet niet welke smiley ik het beste vind passen)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Tiara zonder taart

Nou Carin ik vind ze super. En zeker voor de eerste keer hoor meid.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ik denk dat je dochter de tiara moet zien samen met de taart. Maak je dan dat kussentje? Die vind ik zo ontzettend gaaf. Als je dochter die ziet m

Roosje

4

Ik vind ze mooi en dapper (ik begin er nog niet aan, de vlinders krijg ik nog niet strak mijn spuit uit :lol: )

Maareh.............wat heb je gedaan en wat ga je anders doen?
tips......tips........tips..............want hij staat wel heel hoog op mijn things to do someday list

Alles goed???? nee 3 fout

5

Nou, dan moet je maar een mooi prinsessenkasteel maken ;)

Ik denk trouwens ook dat ie op een taart wel meer waardering krijgt van haar, vind hem goed gelukt :)

Mijn website: Presentaart

6 Laatst bewerkt door Carin (24-01-2008 11:40)

Mijn dochter had wel erg veel interesse in het opeten van de tiara trouwens...

Ik was van plan er een kussentaart onder te maken. Maar mijn lieve schatje wil een kasteel en een roze radio. Het kasteel als taart en de radio als een echte waar geluid uit komt.

Aangezien ik onlangs h

Groetjes, Carin

7

@Petra, jij vroeg wat ik anders ga doen.
Ik ga hem spuiten met een groter spuitmondje, 1 maatje groter. Verder eigenlijk niets anders. Maar ik denk dat 'ie mooier wordt als het spuitlijntje iets dikker is.

Welk spuitmondje is had weet ik niet (ja ik weet het wel: nr 2) want ik heb geen Wilton spuitje gebruikt. Dus welk nummer Wilton eraan geeft weet ik niet.

Groetjes, Carin

8

Haha, dat van opeten ken ik ja :D De marsepein werd ook gretig 'verwerkt' ;) Nou ja, vooral opgegeten dus.

Maarre, ik had je een mailtje gestuurd, weet niet of je die hebt ontvangen? Of gewoon nog geen tijd gehad om te antwoorden? :D (niet onmogelijk ;))

Zo'n kasteel als ik had gemaakt met gouden torens vielen wel in de smaak bij m'n nichtje, roze, lila en goud, altijd goed :D (oh ja, en voor grote meisjes ook nog diamant ;))

Mijn website: Presentaart