Re: Witte (dummy) bruidstaart a la PP
echt prachtig....super mooie rozen....
www.taartenmeer.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Witte (dummy) bruidstaart a la PP
echt prachtig....super mooie rozen....
wauwie, hij is PrAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAchtig!
PRACHTIG!!!!! Wat een PLAATJE!!!
Dat gaat eeen hoop taartopdrachten op leveren blok je agenda maar vast.
super chique, mag je met recht trots op zijn hoor!
Ben benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Wietske
Geweldig mooie dummy-taart en dat je rozen intact blijven,het is toch leuk om naar zo'n mooie taart te blijven kijken.
groetjes,Natasja.
Wauuuuuw....wat een plaatje....
Wat grote foto's??? Graag zelfs....Hier kan ik dan weer uren naar kijken h
Wauwieee super taart!! Prachtig hoor, een super showmodel zo!
WOW !!!!!!! Je ziet niet eens dat het een dummy is .................Echt super gemaakt.
Hartstikke mooi!
Saskia
Inderdaad een heel mooi "bewaarexemplaar"

prachtig
Kan me voorstellen dat je er trots op bent, deze is prachtig!!!
Oooooooooooh.... Karin..... wat een pláátje !!!!! Strakker dan strak
en zoooo netjes. En die rozen.. gew
Vind hem super! Echt heel erg mooi, stijlvol en strak. Die rozen zien er ook top uit.
Eigenlijk dus gewoon een plaatje!
Wat een SUPERmooie rozen! Ze maken de taart helemaal af...Je blaadjes vind ik ook erg mooi, daar heb je vast een veiner voor...Is het zo'n flexibele of een harde?
Ik blijf het jammer vinden dat ZOET zo ver weg is, ik zou je beide taarten erg graag in het echt bewonderen...
Groetjes, Jozien.
ben blij dat je foto zo'n lekker formaat heeft zijn je rozen goed in the picture want wat zijn ze moooooiiiiiiiii!!!!! dat wordt workshoppen!
Heeeeeel mooi!
Ik vind hem prachtig en fijn dat de foto zo groot is (net als alle andere foto's).
Trots mag je zeker zijn, want m
Je rozen en heel je taart ziert er echt chique uit!!!! Zij is echt het bewonderen waard!!
Prachtig en je rozen zijn geweldig ! Heb je het met flowerpaste gemaakt ? En ik zie dat je er een glitter op hebt zitten. En wat voor kleur is het precies, want de rozenblaadje lijken niet echt wit. Enn.. enn. enn
Heb je ze op ijzerdraad gezet ?? hahaha wat een vragen he, maar ja hij dan ook erg mooi !
Haha die wietske,
Het is de eigenlijke fondant kleur, dus met andere woorden ik heb er niets doorheen gedaan. En de glitters zijn witte glitters, ja de rozen zijn van flowerpaste gemaakt en nee, ik heb ze gemaakt op een satestokje (die haal je er weer makkelijk uit) en niet op ijzerdraad.
Hoe gaat het met de steepjes??? 
wow............. PRACHTIG!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Witte (dummy) bruidstaart a la PP