1

Onderwerp: Klei pistool versus de Sugarcraft Gun ???

Hoi,

Tijdje geleden bij die ene hobbywinkel de klei pistool gekocht. Maar jeetje wat moet je daarvoor veel kracht zetten om te zorgen dat je marsepein eruit komt  :grr: Gister avond de sierrandjes voor mijn lussen zitten maken ....maar ik heb het opgeven, was in staat dat ding weg te gooien ;) En nu met als resultaat dat ik ontzettende zware armen heb :lol: ( zou wel goeide spier oefening zijn ;)

Nu vroeg ik me af, die Sugarcraft Gun, heb je daar het probleem niet ? Doe je daar gewoon marsepein erin en knijpen /schieten ;) maar ?

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2 Laatst bewerkt door Franky (23-01-2008 10:57)

Re: Klei pistool versus de Sugarcraft Gun ???

Nou nee! Je hebt nog wel wat kracht nodig. Ik vindt het alleen gemakkelijker om te knijpen. Beetje vet aan de binnekant smeren helpt ook

groetjes Francisca

3

Dat is een van de redenen dat ik mijn kleipistool direct weer heb doorverkocht. En een sugargun heb aan geschaft. Bij de sugargun heb je dat probleem niet zo!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

4

Ook ik ben erover aan het denken om de sugarcraft gun te kopen!!

Toch nog maar eens gaan kijken op de Heb shop, hahaha

Groetjes Marlies.

5

Ik baal, dat ik 15,- aan klei pistool heb uitgegeven ;) Terwijl ik de 15,- ook had op kunnen sparen :lol: Ik heb dat klei pistool nu pas 2 x gebruikt en ik zie geen derde keer komen :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Ik zit met hetzelfde.
"Toevallig" ga ik maandag naar Joke (Joke38) en zij heeft de gun. Dus ik ga bij haar ook even marsepein schieten :lol:
Als ik het verschil heb ervaren zal ik het je eerlijk vertellen!
Als de gun trouwens bevalt koop ik 'm, hij staat al op m'n wishlist in de hebshop, ik wacht nog even met bestellen tot ik 'm heb kunnen testen.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Doe je fondant of marsepein heel even in de magnetron, dan wordt het warm (duh) en gaat het al een stuk makkelijker.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Carin schreef:

Ik zit met hetzelfde.
"Toevallig" ga ik maandag naar Joke (Joke38) en zij heeft de gun. Dus ik ga bij haar ook even marsepein schieten :lol:
Als ik het verschil heb ervaren zal ik het je eerlijk vertellen!
Als de gun trouwens bevalt koop ik 'm, hij staat al op m'n wishlist in de hebshop, ik wacht nog even met bestellen tot ik 'm heb kunnen testen.

Oh ja is goed Carin....Laat het me maar even weten ;) Jammer genoeg heb ik nu even geen bestelling voor de shop....Maar dan komt hij ook op mijn verlanglijstje ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

Ik heb de sugar gun ook gekocht laatst,maar ik vind ook dat het bij de gun er soms moeilijk uitkomt!!!Ik doe het ook altijd eerst even in de magnetron en vet hem ook altijd even in,maar je hebt er wel spierballen voor nodig,ik heb gelukkig maar een paar kleine randjes hoeven maken,maar als je eens een keer wat veel nodig hebt,ik weet niet wat ik fout doe,maar hij valt me een "beetje"tegen!!!
Ik heb nog niet van die andere discs gebruikt!!

10

't is toch echt een groot verschil hoor. de gun kan je nog met

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

11

Ook ik ben heeeel blij met de sugar gun!!!

12

Ik ben heel benieuwd!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep