Onderwerp: Project Boobs
As zondag is mijn ventje jarig en dacht maar een "boobs" taart te maken. Nu heb ik alles in huis behalve het fondant en kleurstof,heb echt stad en land afgezocht maar heb nog
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Project Boobs
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
As zondag is mijn ventje jarig en dacht maar een "boobs" taart te maken. Nu heb ik alles in huis behalve het fondant en kleurstof,heb echt stad en land afgezocht maar heb nog
Maak marshmallowfondant! Dan heb je gelijk roze, hoef je geen kleurstof meer ook!!
En met cacao kan je bruin maken, maak je er een bruin bhtje bij!
Ik zou de boobs gewoon in een rond schaaltje bakken (Action oid, of een beetje stevig papschaaltje) Een mintulbandvorm kan ook wel, maar dan moet er zoveel botercreme overheen om helemaal strak af te smeren!
Mss een domme vraag maar kan je in elke glazen schaal(tje) een taart bakken ?
Nee, niet in elk glazen schaaltje, hangt vnl. van de dikte van het glas af. Probleem is dat je het van sommige schaaltjes niet zeker weet... heb je niet iets van RVS?
Hmmm nee denk het niet moet eens in mijn kastjes kijken maar misschien dat mijn broer wat heeft die bakt en kookt veel...en anders toch maar in mijn tulbandvormpje !
Nog een vraagje,is het beter met cakemix of toch de biscuit ?
Ik zie in de webshop een minibakblik van een voetbal 11cm,is dat mss wat voor mijn boobs ? Of is dat erg klein ?
Bij de Sligro hebben ze wel vloeibare kleurstoffen (200 cc in een flesje), met de karmijnrood maak je de allermooiste kleur roze (ja roze, geen rood) die je ooit gezien hebt. Eerst even aanmaken met poedersuiker en je hebt kleurpasta.
Ik bak boobs in het sportsbal bakblik van Wilton, ik geloof dat die iets van 14 of 16 cm zijn. Kleiner kan natuurlijk altijd, groter trouwens ook. Zijn er hier laatst geen boobs van sligrobolletjes gepost?
Bedankt voor de reactie's heb het balblik besteld samen met kleurstoffen en het rolfondant ! Ben benieuwd !!
ja dat waren mijn boobs maatje aa {sligrobolletje}
Ga de bonbonbloc-vulling gebruiken en bij mij worden het dan ook kleine boobs maar het gaat om het resultaat,hoop wel dat mijn bestelling er morgen is of bezorgen ze van de webshop ook op de zaterdag ?
Ga de bonbonbloc-vulling gebruiken en bij mij worden het dan ook kleine boobs maar het gaat om het resultaat,hoop wel dat mijn bestelling er morgen is of bezorgen ze van de webshop ook op de zaterdag ?
Ja hoor, het wordt met de TPG meegestuurd en die komt op zaterdags
Bedankt voor de reactie Manika maar heb het al binnen !! Ga morgen beginnen !
Betreft het bakken in glas, ik heb voor het eerst boobs gemaakt en heb ze gebakken in glazen ijscoops. Deze zijn erg dik en konden makkelijk in de oven.
Ik had denk ik cup maat b en voor 1 persoon was hij groot genoeg (per borst dan hahaha) Ik zou zeggen, probeer het een keer uit.
Veel bak plezier.
Groetjes Sylvia
Betreft het bakken in glas, ik heb voor het eerst boobs gemaakt en heb ze gebakken in glazen ijscoops. Deze zijn erg dik en konden makkelijk in de oven.
Ik had denk ik cup maat b en voor 1 persoon was hij groot genoeg (per borst dan hahaha) Ik zou zeggen, probeer het een keer uit.
Veel bak plezier.
Groetjes Sylvia
Dankje vor de tips !!
Heb mijn eerste biscuit gebakken en hier het resultaat,ga nu verder met de vulling e botercreme..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Project Boobs