26

Re: After-eight vulling

Ik heb pas ook deze vulling gemaakt. Alleen kwamen er bij mij na het mixen allemaal klontjes in. Weet iemand misschien hoe dit kan of wat ik fout heb gedaan? Ik heb de vulling overigens niet in de koelkast maar op een koude plek in huis (bijkeuken) weggezet. Zou het daarmee te maken kunnen hebben of heb ik misschien te lang (5 min) geklopt? Hoe lang kloppen jullie ongeveer?
De vulling is overigens wel stevig geworden en de smaak was, op de klontjes na, wel heel lekker,

27

Ik heb de vulling afgelopen vrijdag gemaakt, na ongeveer drie uur in de koelkast heb ik de after-eightslagroom opgeklopt met vanille suiker en klopfix. (wel even gecheckt of de affer-eight door en door koud was) Ging perfect en was erg lekker!
Ik heb het niet zo lang geklopt, maar de after-eightslagroom was dus wel goed koud. Staat ook op de klopfix dat de slagroom koud moet zijn...
Gecombineerd met chocobiscuitdeeg en chocoglazuur eroverheen.

28

Debb1e schreef:

Ik heb de vulling afgelopen vrijdag gemaakt, na ongeveer drie uur in de koelkast heb ik de after-eightslagroom opgeklopt met vanille suiker en klopfix. (wel even gecheckt of de affer-eight door en door koud was) Ging perfect en was erg lekker!
Ik heb het niet zo lang geklopt, maar de after-eightslagroom was dus wel goed koud. Staat ook op de klopfix dat de slagroom koud moet zijn...
Gecombineerd met chocobiscuitdeeg en chocoglazuur eroverheen.

Mijn slagroom was dus inderdaad niet koud genoeg. bedankt voor je reactie! Gauw maar weer eens deze vulling proberen te maken...

29

Marianne heb even een "after eight vulling" vraagje. Denk jij dat als ik een taartje vul met aftereight mousse en bekleed met marsepein dat dit goed blijft in de vriezer? En vooral weer "netjes" ontdooid?

Groetjes,
Monique