1

Onderwerp: Hoe bewaar je de lussen van je strik ??

Hoi,

Nu heb is dus lussen gemaakt en ze moeten natuurlijk drogen en hard worden. Wat is de beste manier ? Zal ik ze op mijn taartschaal in mijn buffet kast leggen zonder plastic folie erover heen doen ? Of in een grote tuppeware bak met deksel sluiten ?? Wat is de beste manier ???

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Hoe bewaar je de lussen van je strik ??

Ik denk in een tupperware bak met gesloten deksel.
Net als een puzzelplaatje.

3

Ik heb ze gewoon op het dressoir laten staan, zonder iets erop.... bij gebrek aan een stolp, want die zou ik er anders denk ik over heen zetten. Iedere dag weer wat aan gedaan: 1e dag de lussen, 2e dag ene sierrandje, 3e dag andere sierrandje, 4e dag inelkaar zetten en op de taart :) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

tom poes schreef:

Ik heb ze gewoon op het dressoir laten staan, zonder iets erop.... bij gebrek aan een stolp, want die zou ik er anders denk ik over heen zetten. Iedere dag weer wat aan gedaan: 1e dag de lussen, 2e dag ene sierrandje, 3e dag andere sierrandje, 4e dag inelkaar zetten en op de taart :) !

:thumb: Thank You....dan doe ik het ook gewoon !!!!!!!!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

Ik zou ze idd net als Yvonne onder de stolp in je kast bewaren zonder die folie. Ik ben benieuwd naar het resultaat!!

6

Nathalie schreef:

Ik zou ze idd net als Yvonne onder de stolp in je kast bewaren zonder die folie. Ik ben benieuwd naar het resultaat!!

Verwacht er maar niet te veel hoor ;)   :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Ik heb ze op een plankje gelegd en op een kast (de koelkast :lol:) gezet. Zonder iets erop, anders wordt het niet hardt.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

ik zet ze in  een deksel van een schoenendoos op een droge donkere plek..werkt uitstekend en zo kunnen ze goed drogen!

9

Je moet ze door de lucht laten drogen. Dus beslist geen tuppeware doos met de deksel erop, want dan sluit je het luchtdicht af en dan blijven ze juist zacht. Je kan ze zo op een kastplank zetten of in een schoenendoos doen.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl