1

Onderwerp: Martini

Ik heb een vriendin die binnenkort jarig is en zij is gek op martini. Ik wou graag weten of iemand een recept heeft waar je martini in zou kunnen verwerken, of andere ideen?

alvast bedankt

2

Re: Martini

Sorry....geen idee...Ik regaeer alleen even omdat ik een naamgenoot gevonden heb!!! :D :thumb:

Groetjes Tien

3 Laatst bewerkt door petje (23-01-2008 17:41)

Tien schreef:

Sorry....geen idee...Ik regaeer alleen even omdat ik een naamgenoot gevonden heb!!! :D :thumb:

HAHAHA, Hilarisch dit!!

Misschien kan je de de cake als hij is doorgesneden besprenkelen met Martini?? Als er dan ook kinderen komen, zijn die meteen rustig de rest van de dag =)

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

hahah wat leuk! is niet een naam die je vaak hoort :)

is een goed idee om hem te besprenkelen, zak er ook misschien aan te denken om een cr

5

Albertine schreef:

cr

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

heel erg bedankt, ik ga het inderdaad gewoon proberen en dan zie ik vanzelf wel of het lekker wordt of niet

Als ze zo gek is op Martini, kun je misschien iets met het martini logo doen, en het martini glas (shaken, not stirred! :)

In ieder geval veel succes en plezier ermee!

Groetjes, mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

8

koekenbakker schreef:

Als ze zo gek is op Martini, kun je misschien iets met het martini logo doen, en het martini glas (shaken, not stirred! :)

In ieder geval veel succes en plezier ermee!

Groetjes, mireille

dat is inderdaad dan ook gewoon een leuk idee, dan hoef ik me geen zorgen te maken over of het lekker wordt of niet! bedankt voor alle ideen

Berichten [ 8 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren