1

Onderwerp: Voorstellen en complimenten!

Hallo allemaal,

Bij deze wilde ik me graag voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum. Ik woon in Amsterdam met man en hondje. Mijn hele leven hou ik al van koken en sinds kort ben ik aan het bakken geslagen en vooral het decoreren vind ik geweldig. Ik heb tot nu toe voornamelijk wat cupcakes en koekjes gemaakt.

Wat foto's om een beetje een idee te geven van wat ik gemaakt heb:

http://farm3.static.flickr.com/2237/2145545153_50687e0f84.jpg
Sneeuwman Cupcakes

http://farm3.static.flickr.com/2076/2158462360_e18c853fc9.jpg
Cupcakes voor de verjaardag van een vriendin

http://farm3.static.flickr.com/2194/2130705103_1fe7e1c960.jpg
Peperkoekhuis van de Moomins (waarbij het huis zelf gemaakt is met behulp van al bestaande koekvormen)

Daarnaast mijn complimenten aan de beheerders van deze site en alle forumleden! Wat een leuk en sympathiek forum. Ik vind het heel erg leuk dat er zoveel informatie wordt gedeeld en dat mensen de tijd en moeite nemen om how to's te maken. Super!

>>> NIEUW: Zoetekoek heette voorheen Supermuis!!!

2

Re: Voorstellen en complimenten!

Allereerst welkom op dit gezellige en vooral verslavende forum!

Je hebt de smaak gelijk goed te pakken zie ik. Je cupcakes zjn erg leuk geworden!!

Je peperkoekhuis vind ik helemaal super geweldig en verdient zeker een eigen plekje in de taarten show off hoor!! Je cakejes trouwens ook hoor ;)

We gaan vast en zeker nog mooie dingen van jou zien!

Groetjes,
Jos

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Hemeltje!!! Wat laat je me nou toch zien?

Buiten het feit om dat het prachtige, mooie creaties zijn, ben je ook nog een lekker origineel en maak je schitterende foto's!

Hartelijk welkom hier, ik kijk uit naar je nieuwe creaties!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Leuk !!!

Je hebt al heel wat moois gemaakt en ik moet Koenie gelijk geven, het staat ook mooi op de foto !!!

Welkom !

5

Dit ziet er inderdaad super uit. Welkom op dit verslavende forum.

Groet, Jolanda

6

Super wat een creatie's!!
Welkom op dit verslavend forum, haha

Op naar de volgende taarten....

Groetjes Marlies.

7

Welkom op dit gezellige forum en wat een mooie cupcakes heb je al gemaakt. En dat huisje? SUPER!!!!

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Wat een mooie cup cakes!
En dat huisje....echt heel verrassend, leuk en lief!

En dan maar meteen een aantal vraagjes, wat voor glazuur heb je gebruikt op de sneeuman-cop cakes? En wat gebruikje om je huisje te metselen?
Oftewel, dat wil ik ook! ;)

9

Jeetje je bent een aanwinst voor het forum hoor! Wat een prachtige dingen maak je!

10

ik vind je roze cupcakes geweldig..gelijk opgeslagen ter inspiratie

11

Iedereen heel erg bedankt voor het hartelijke welkom!

momfer schreef:

En dan maar meteen een aantal vraagjes, wat voor glazuur heb je gebruikt op de sneeuman-cop cakes? En wat gebruikje om je huisje te metselen?
Oftewel, dat wil ik ook! ;)

Het glazuur van de sneeuwman cupcakes is royal icing (wat ik altijd doe is eerst een eiwit stijfkloppen en dan poedersuiker erbij). De sneeuwmannetjes zelf had ik ook van royal icing gemaakt, maar van iets anders is misschien makkelijker omdat royal icing zo snel droog wordt.

Ook heb ik royal icing gebruikt om het huisje aan elkaar de plakken en ook om de snoepjes erop te bevestigen. Het huisje zelf is gemaakt van gingerbread koekdeeg, aangezien dat lekker hard blijft en lang houdbaar is.

>>> NIEUW: Zoetekoek heette voorheen Supermuis!!!

12

Complimenten terug, wat ben je lekker bezig, je huisje is geweldig, en je cupcakes ook en de foto's zijn ook mooi gemaakt (ik had ook ooit een witte muur........maar met een hond en 2 kinderen zie je er niets meer van :lol:)

en natuurlijk welkom welkom, we hopen nog veel van je te zien

Alles goed???? nee 3 fout

Welkom welkom,

Wat een onwijs leuke dingen heb je al gemaakt!

ik ben helemaal weg van het koekhuis.
groet,
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

14

Wat een superleuk huisje! Welkom!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl