1

Onderwerp: RI of botercreme op cupcake, lekker??

Hallo,

Ik zie hier regelmatig mooi versierde cupcakes voorbij komen! Al dan niet versierd met RI of botercreme. Dan begint het wel te kriebelen!!

Ik vind het er wel erg mooi uit zien, maar is zo'n dikke klodder botercreme of zo'n hard stuk icing wel lekker op zo'n cupcake?? Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Tien

2

Re: RI of botercreme op cupcake, lekker??

:) ik heb net 2 cupcakes op met zo'n grote toef botercreme..
ik had voor variatie in smaak wel de cupcakes gevuld met jam.
"t glazuur springt van je tanden, maar is heerlijk!!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

Ik doe heerlijk laagje Royal Icing mix van de webshop op mijn cupcakejes. Zalig.............krijg je lekker krokant laagje erop.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4 Laatst bewerkt door nnicole1234 (21-01-2008 19:37)

Ja dat is nou net iets wat mij ook tegen houdt...
Ik vind bijvoorbeeld de cupcakes meteen toef botercreme er geweldig uit zien maar de webshopmix is vrij zacht op kamertemp en de gewone botercreme vind ik niet lekker omdat je daar toch een korreltje in blijft proeven.

Misschien moet ik de eiwit-botercreme maar eens uit gaan proberen..die schijnt wel stevig te zijn en ook lekker.

En voor mij is het nou eenmaal zo..als ik het zelf niet lekker vindt dan maak ik het ook niet voor anderen  (haha, ik lust eigenlijk wel veel maar ECHT lekker is lang niet alles)

Oh,heerlijk een lekkere grote toef botercreme,zalig!!!!!!
Ook lekker met een scheutje aardbeien saus erdoor,krijgt het een lekkere aardbeiensmaak van!!

6

Darlene Visser schreef:

Oh,heerlijk een lekkere grote toef botercreme,zalig!!!!!!
Ook lekker met een scheutje aardbeien saus erdoor,krijgt het een lekkere aardbeiensmaak van!!

oeeee da's een goed idee! lekker!!  :thumb:

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

7

De cupcakes die ik laatst gemaakt heb, hadden idd een grote toef botercreme! Zachte botercreme vind ik zelf niet zo lekker (te boterachtig) maar een dagje in de koelkast doet wonderen! Harde botercreme op een cupcake is namelijk wel erg lekker (maarja smaken verschillen!)

8

Ik vind dat dus ook rondweg smerig. Icing en botercreme op 'n cupcakeje. Ik heb dan het gevoel bij de botercreme dat ik zo in 'n stuk vet hap en bij icing veel te zoet. Ik houd het wel met wat gekleurde suiker erop van die je zo kunt kopen, de roze of chocolade of die met kaneel. Op 'n appelcupcake is dat heeeeeeeerlijk.