26

Re: Blauw/bruine cupcakes

Ze zijn schitterend....!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

27

Maaikelove schreef:
anieck schreef:

Wow dit zijn hele gave kleuren. Wat is dat patroontje er in ook leuk. Maakt het ineens hele andere cupcakes. Ik las al bij een hobbyzaak, maar voor welke hobby is dit officieel dan, aangezien het bij pippoos vaak per hobby is opgesteld, vind deze namelijk wel erg gaaf om aan te schaffen..of iemand die een plaatje kan plaatsen?
Alvast bedankt!

Officieel wordt het gebruikt voor papier volgens mij! Embossing heet het dan..

Embossing is inderdaad denk ik de techniek/hobby waarvoor dit gebruikt wordt. Helaas hier in de buurt geen hobbywinkel, moet je toch vaak naar de wat grotere steden, voor mij dan Groningen, Assen en Emmen. Maar zeker de moeite waard ga ik doen..! Gaaf!
Ben zelf ook wel creatief dus kan ook wel eens tussen al mijn knutselspullen kijken of er iets bruikbaars tussen zit..! Bedankt in ieder geval!

28

Nou, je hebt ze wel heel leuk nageaapt, hoor! Superleuk!

29

Hele mooie cupcakes. Gaaf gedaan, ik ga ook even kijken naar embossing bij pipoos. Had alleen een ander vraagje, hoeveel marsepein had je hiervoor gebruikt?

30

Sher schreef:

Hele mooie cupcakes. Gaaf gedaan, ik ga ook even kijken naar embossing bij pipoos. Had alleen een ander vraagje, hoeveel marsepein had je hiervoor gebruikt?

Tja dat is een beetje moeilijk te zeggen, je steekt rondjes uit van zo'n 7cm doorsnede en niet al te dik uitrollen. Eigenlijk zou je het even moeten wegen hoeveel marsepein je per cupcakeje gebruikt!! Ik heb geen idee :P

31

ARgh, wat jammer nou. Ik moet 300 cupcakes maken en bekleden met marsepein en ik heb geen flauw idee hoeveel marsepein ik daar voor nodig heb. En heb zelf helaas geen weegschaal (jaja ik weet het, hoe kan een taartengek nou geen weegschaal hebben :D) . Ik ben heel slecht in inschatten.

32

Gaaf gemaakt! Super strak dat patroontje en die roosjes zijn zo mooi fijntjes :Y

Groetjes, Marleen