Onderwerp: boot
een boot nagemaakt van een bestaand modelletje voor een meneer die 50 jaar wordt.

http://www.standaarduitgeverij.be/boeke … 9002239533
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » boot
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een boot nagemaakt van een bestaand modelletje voor een meneer die 50 jaar wordt.

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Doe mij zo'n bootje in dat waterje. Ik krijg gewoon spontaan zin in de zomervakantie als ik jou taart zie.
Meid wat prachtig gemaakt!
Wat een plaatje! Leuk met die golfjes!
Sluit me helemaal bij Babs aan....
Wat een geweldige taart voor een man die 50 word!!!
En zomervakantie......daar kom ik aaaaaaaan......
Wauw, stoer zeg! Leuk ook dat hij niet te kinderlijk is geworden... Maar of hij de boot gaat aansnijden?
Nelleke
wauw wat een gave..taart uuhh boot...uhhh nou ja gewoon een gaaf geheel!!!!
Geweldig! En wat kanp gemaakt dat bootje. Ook leuk die visjes aan de zijkant!
O wat mooi zeg, die golven, perfect!
wauw knap!! mooi gedaan die boot, ook je golven aan de zijkant zijn prachtig. Die school vissen zijn een erg leuk detail.
wat een gave taart.
heel mooi gemaakt.
wat een leuk idee zeg. Hoe heb je die golven zo gemaakt. Het ziet er echt fantasch uit. Waarvan heb je die boot gemaakt??
groetjes Hanny
leuke details ook, die schelpjes en de visjes. Goede kleur. En die boot die is pr8ig!!!
Groet van Marianne (Friesland)
zo zo jouw klanten kunnen wel wat besteden he!
gaaf schuitje!
hele mooie taart en prachtig schip(ik zou zelf voor zeilen gaan maar ja als je 50 bent kies je misschien wel voor luxe ha ha)
Saskia
heel erg mooi
oh hij is super, een te wauwie boot op mooi blauw water wie wil dat nu niet???
Knap staaltje boetseerkunst om een jacht natemaken,top.
groetjes,Natasja.
PRACHTIG MOOI
En die visjes heel erg leuk!!
Groetjes Marlies.
Wauw,wat een prachtig schip!!!!
Heel erg mooi gemaakt!!!!
Wat is ie prachtig!!!!
Ik krijg net gister eenzelfde opdracht binnen voor iemand die 65 wordt en op zijn werk altijd wel een foto van zijn boot had staan, maar niet van zijn familie 
Ze wilde al foto's van de boot sturen en of ik die eventjes na kon maken...
Nou, mij gaat dat nooit zo goed lukken als jou ben ik bang!
Liefs, Hilde
Gaaf! Heeft die meneer ook zo'n boot? Of zou hij dat wel willen??
Wat is dit een geweldig plaatje zeg!Bijna te zonde om op te eten hahaha.Echt gaaf zo met die golfjes en visjes.Zoals de anderen ook al zeggen je krijgt zin om op vakantie te gaan.
"En anders verkopen we toch gewoon de boot?"
Ik weet niet of die (oude!) reclame ook bij jullie bekend was, maar hier in NL was het lange tijd een hit! Ik moest er gelijk aan denken toen ik dit zeg.
Mensenkinderen... wat een gave taart... vind alles erop en eraan schitterend... de school visjes... het water... de schelpen... de rotsen en natuurlijk... NATUURLIJK:
DE BOOT !!!

En niet dat het, bij het zien van dit, ook nog maar iets belangrijk is... maar eh... wat zit er "in" het water???
Fantastisch en die school visjes! Helemaal een topper!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » boot