1

Onderwerp: Nieuw hier...

Hallo ik ben danielle en heb 2 kids. Ik wil ook graag beginnen met zulke mooie taarten te maken, maar heb geen idee hoe te beginnen en hoe ik zon taart op moet bouwen:o maar ik hoop dat ik hier wat kan vinden hoe en wat of dat iemand me kan uitleggen hoe ik moet beginnen.

als jullie nog meer willen weten dan hoor ikhet wel.

groetjes Danielle

Re: Nieuw hier...

Hallo Danielle,en welkom op het forum,je kunt van alles vinden door op ""zoeken"
te drukken en in te vullen wat je wilt weten!!Is heel handig,en je kunt altijd vragen
stellen en antwoord zul je vast overal op krijgen!!!
Veel bakplezier!!!
Groetjes Darlene

3

Welkom Danielle. Die zoekfunctie is inderdaad erg handig. Verder kun je natuurlijk ook vragen stellen. En waar je ook heel veel van leert, is foto's kijken. Ook staan er een paar how to's in de linkerkolom, ook heel handig. Veel bakplezier gewenst!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

hoi danielle...welkom op het forum.....je kan een hoop terug zoeken en anders stel je je vraag gewoon en dan rkijg je van alle kanten antwoorden...komt helemaal goed.....
veel plezier...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

5

Welkom op dit leuke forum.Inderdaad is er veel te vinden onder de zoekfunctie en anders gewoon vragen hoor.Ben benieuwd naar je creaties.

Groetjes Angelique

6

welkom op dit zeer verslavende forum ;)

enne als je eenmaal begint kun je niet meer stoppen met taarten maken hoor :p

Hoi Welkom bij de club hoor en je zult zien je leert hier heeeeeel snel!

eerst de zoekfunctie flink uitbuiten en daarna kun je de vragen die over blijven altijd nog stellen in de geschikte rubriek!

Succes,

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

8

Hoi Daantje,
Veel plezier op deze site. Gaat helemaal goedkomen hoor!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

9

Hallo Daantje!

ook van mij een hartelijk welkom hier op de site en op dit gezellige forum!
Kijk lekker op je gemakje rond, doe ideeen op, koop wat spulletjes om mee te beginnen en je zult zien dat je binnen no-time verslaafd bent... aan het bakken EN aan deze site!!! :) ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.