1 Laatst bewerkt door Sisyfus (21-01-2008 20:38)

Onderwerp: dame in het rood, en daar de zus van

Ik kreeg daarnet al op mijn donder dat ik me niet eens even netjes voorstelde, dus bij deze. :o

Ik heet Sylvia en ik denk dat een enkeling mij kent als de zus van Yvette (Pooh) Zij maakt voor ons bij elke gelegenheid die maar kan zo'n mooie en smakelijke taart, en qua uiterlijk valt mijn appeltaartje dan in het niet. Dat neemt niet weg dat ik heel erg fan ben van haar taarten en ze laat ook vaak kunstwerken van jullie zien. (Zag ik laatst niet een enorme mooie dolfijnentaart voorbij komen?)
Creativiteit zit bij ons in de familie en dat uit zich bij iedereen weer anders. Ik heb eens een taart mogen maken, Yvette de technische kant met het bakken, vullen en hoe fondant te behandelen en ik het versieren en als het goed is staat die taart ook op dit forum. Dat vond ik ontzettend leuk, en de mensen aan wie ik de taart uitdeelde ook natuurlijk. :lol: Dus ik hoop dat we dat vaker doen!!

En wat moet ik nog meer vertellen?
Oh ja, favoriete taartvulling: bokkepootjesvulling!! :9

2

Re: dame in het rood, en daar de zus van

Heeeeeeeeeeeey, dame in het paars!
Dank je voor de complimenten ;)

En welkom natuurlijk :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Hoi Sylvia,
Bedankt voor het voorstellen! We hebben elkaar gisteren 'life' gezien.  Veel plezier hier!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

4

Hee hallo!!!

Wat superleuk dat je je ook aangemeld hebt!!!
Met je zus is het altijd gezellig... dus ik hoop jou ook een keertje - in het eggie - tegen te komen. Misschien volgende keer mee met Yvette naar een freubeldagje??

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

:)

Ik ben vorig jaar met Yvette meegeweest naar de cupcake picknick en van de week dus naar life and cooking. Een aantal van jullie heb ik irl gezien, maar het kan heel goed dat ik dat vergeten ben...:rolleyes:

6

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Sisyfus schreef:

Ik ben vorig jaar met Yvette meegeweest naar de cupcake picknick en van de week dus naar life and cooking. Een aantal van jullie heb ik irl gezien, maar het kan heel goed dat ik dat vergeten ben...:rolleyes:

Ja, dat weet ik nog wel hoor! Mijn man heeft jullie toen weggebracht naar het station. Ook je taartje heeft Yvette gepost, heb ik idd gezien! Leuk dat je je zelf hebt aangemeld nu, en nog bedankt voor het stukje van Yvette's actie in L&C dat je op YouTube hebt gezet ;)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!