Onderwerp: barbietaart in blokkerbol
Heeft iemand een tip om een barbietaart in de blokkerbol te maken. Wat kan ik het beste maken om de jurk wat hoger te maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » barbietaart in blokkerbol
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand een tip om een barbietaart in de blokkerbol te maken. Wat kan ik het beste maken om de jurk wat hoger te maken.
ik ga van de week ook proberen een barbie taart met de blokkerbol te maken
ik zet er dan een klein bol vorm op!
die ik gebruikt hebt voor mijn borstentaart
moet lukken volgens mij
Heb je die barbietaart al gemaakt??
Of ga je dat de 24e doen??
Weten jullie of je het karton dat je normaal onder je taart legt, ook tussen de rok van de barbie kan doen? Het lijkt mij dat de onderzijde van het karton niet geschikt is om met voedsel in aanraking te komen, maar ik twijfel vandaar mijn vraag.
Ik wil nl niet van die grote plakken taart.
Het karton inpakken met huishoudfolie of 2 kartonnetjes nemen en de niet geschikte kanten tegen elkaar plakken. Dat zijn 2 opties. Ik heb bij mijn barbie toen de huishoudfolie gebruikt.
dank je wel voor je reactie, zo moet het lukken lijkt me.
nu twijfel ik alleen nog of ik hem ga maken in de blokker bol of in een tulband?
de reacties over het bakken met de bol zijn nogal wisselend, en heb niet genoeg mix als het zou mislukken.
hoi
Ik weet niet of je het al gemaakt hebt.
Maar ik wil je nog een tip geven misschien voor de volgende keer.
Ik heb gisteren nl ook een barbie gemaakt met tulband(24 cm)
Voor de bovenkant heb ik een miniwok gebruikt die ik heb gevonden
bij action voor E 1,79.
Ik had de mix gebruikt van Soezie 250 gram voor de tulband en 70 gram voor de wok met 4 xl eieren, 2 eetlepels water en voor de smaak vanille aroma.
De cake kwam er supermooi en vol uit.........
Helaas waren de benen van de barbie te lang ook nadat ik de cake gevuld
had. Dus vanaf de kuiten geamputeerd alufolie omheen gedaan anders schrikken de kinderen.
Ik ga nog een miniwok halen om toch die lengte te halen.
Foto volgt nog
groetjes en succes,
marcia
heb hem nog niet gemaakt, maar ga het nog wel uitproberen
Bij de volgende workshop??
Zo goed kunnen
Bij mijn Barbie taart heb ik een Ikea bol van 20 cm doorsnede gebruikt en nog 2 ronde kapsels van 20 cm en die dan op elkaar gestapeld. Zo kon de hele barbie er tot haar middel ingezet worden.
Bij mijn Barbie taart heb ik een Ikea bol van 20 cm doorsnede gebruikt en nog 2 ronde kapsels van 20 cm en die dan op elkaar gestapeld. Zo kon de hele barbie er tot haar middel ingezet worden.
wordt die dan niet heel erg hoog.
2 ronde kapsels en dan nog eens een bol erbovenop??
hoi
Ik weet niet of je het al gemaakt hebt.
Maar ik wil je nog een tip geven misschien voor de volgende keer.
Ik heb gisteren nl ook een barbie gemaakt met tulband(24 cm)
bij action voor E 1,79.
Ik had de mix gebruikt van Soezie 250 gram voor de tulband en 70 gram voor de wok met 4 xl eieren, 2 eetlepels water en voor de smaak vanille aroma.
De cake kwam er supermooi en vol uit.........Helaas waren de benen van de barbie te lang ook nadat ik de cake gevuld
had. Dus vanaf de kuiten geamputeerd alufolie omheen gedaan anders schrikken de kinderen.
Ik ga nog een miniwok halen om toch die lengte te halen.Foto volgt nog
groetjes en succes,
marcia
kan je mij die foto laten zien van die miniwok??
bij action voor E 1,79.
Ik heb die wok net nog in mijn handen gehad, maar durfde het niet te riskeren om hem in de oven te doen. Op hoeveel graden zet jij die maximaal in de oven?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » barbietaart in blokkerbol