1

Onderwerp: Voorstellen Sage

Een hele goede middag allemaal,

Ik heb me vandaag aangemeld, ik ga over 3 en een halve week trouwen en zo eigenlijk op deze site gekomen, ik lees al een hele tijd mee maar wilde nu ook een keer reageren.

Ik kom uit het oostelijke deel van Noord Brabant en zou daar graag een workshop volgen.

Groeten Sage

2

Re: Voorstellen Sage

Welkom op het forum Sage! leuk weer een bakster er bij. Wat spannend dat je gaat trouwen over drie weken zeg! Superleuk!
je moet eens even hierboven kijken vij vind elkaar. Dan zie je vast een paar medebakster bij je in de buurt!
En waarschijnlijk zal er ook wel iemand reageren waar je kan workshoppen!
Ik woon in Waalwijk, dus dat is niet echt in de buurt!

3

Hoi,
Van harte welkom op dit zeer verslavende Forum!
Ik geef workshops in Beuningen ongeveer 20 min. bij jou vandaan dus mocht je een keer zin hebben en je vind mijn taarten mooi genoeg om een keer te workshoppen dan ben je van harte welkom.
Mail maar als je zin hebt.
Verder lekker veel posten dan leer je het meest!

Pluk de dag!

welkom bij de club!

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Hallo Sage,

ook van mij een hartelijk welkom op deze site en dit gezellige forum!
En veel plezier met bakken en decoreren en natuurlijk veel succes met alle voorbereidingen (voor zover nog te doen natuurlijk) voor jullie huwelijk!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Welkom op dit gezellige forum en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Bedankt voor jullie warm welkom. Wat betreft de voorbereidingen voor de bruiloft die zijn wel zo goed als klaar. Gewoon even wachten nu nog. Ik ga as. vrijdag mijn jurk ophalen.
Tijdens de trouwdag zelf wil ik voor de daggasten tijdens het ontvangst met koffie cupcakes versieren, ik ga eens kijken bij de foto's of ik iets leuks kan vinden.

Antoinette, ik heb op jouw site gekeken en ga me zeker aanmelden voor een workshop! ziet er goed uit.