Re: ik geef je een roosje een roosje
Alles is al gezegd, maar WAUW wat zijn dit ongelofelijk mooie rozen!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik geef je een roosje een roosje
Alles is al gezegd, maar WAUW wat zijn dit ongelofelijk mooie rozen!!
Echt super mooi!!
Lieve dames,
Jullie kunnen met de rozen aan de slag: de how to staat in mijn album!
Succes ermee!
Prachtig!!
Katja, wat een super how-to. Mooi gedaan. Bedankt, ga het zeker proberen, want ik vind 'm geweldig mooi.
Wat kan ik hier nou nog over zeggen....? Wat is hij mooi!
Wat een fantastische how-to!! Bedankt hoor, duidelijker uitleggen gaat echt niet.
Maar door deze how-to heb ik nog meer bewondering gekregen voor je taart. Wat een werk moet dat geweest zijn.
WAUWWWWWWWWWW....
Meer kan ik niet zeggen!!
PRACHTIG, net echte rozen.
Groetjes Marlies.
oooooooooooooooooh smel, smelt...wordt er stil van
Wat een geweldige how-to! Ik ga hem zeker een keer gebruiken!
Geweldige How to! we hebben net een opdracht gekregen voor een bruidstaart met veel rode rozen dus ik ga het zeker proberen! Kun je ze ver van te voren maken? (kan ik al het werk wat spreiden....:D)
Jeetje ...knap werk!! En het lijkt me toch wel een hele klus hoor !!!!
Alvast bedankt!!!
Geweldige How to! we hebben net een opdracht gekregen voor een bruidstaart met veel rode rozen dus ik ga het zeker proberen! Kun je ze ver van te voren maken? (kan ik al het werk wat spreiden....:D)
Oja, je kunt ze ver van te voren maken. Ik ben al in oktober aan mijn oud-en-nieuw-rozentaart begonnen!
WOW wat een roosjes....wat zijn ze mooi gemaakt...Ben jaloers op je 
Katja, je mag dan wel zeggen dat je deze taart nooit meer wil maken, maar ze is gewoonweg P-R-A-C-H-T-I-G! Ik heb nog nooit zo'n mooie rozen gezien! Net echt!!!!
PRACHTIG!!!!
Evleyn
Jemig!!! Die lijken net echt!!!! Mens wat een werk, maar wat een prachtig resultaat!!
Dorieke
hele mooie taart,je rozen zijn prachtig.
groetjes,Natasja.
Zoals ik al eerder op je site heb geschreven.....Ik kan er uren naar kijken. Vind hem zooooooooooooooooooooooooo moooooooooooooooooooooi......................
Ben blij dat je er in ieder geval een paar bewaard hebt. Kan me voorstellen dat het wel eng was om hem aan te snijden.
Wat een prachtige rozen. Ik heb je how to opgeslagen. Die zal ik zeker eens gaan gebruiken.
echt super en ik sluit me bij iedereen aan net echt, graag een tipje van het geheim!
WAUWWWWWWWWWW net echt.Heb de how to ook opgeslagen.Gaat het binnenkort zelf eens proberen of ik het ook zo mooi als jou krijg hahaha
ook mijn complimeneten, zo heb ik ze eerder hier niet gezien , super!!!!!!!!!!!!! ik heb m ook bij mijn favo s gezet.
WAUW!!! Wat ontzettend mooi zeg!!
Superdesuper!!!!!
Een beetje late reactie, maar hierbij viel mijn mond echt open dus ik wilde echt nog even reageren: Hij is echt prachtig, geweldig, super mooi!!!!
Ik ga nu heel gauw de how-to bekijken.....
Groetjes,
Annelies
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik geef je een roosje een roosje