1

Onderwerp: even voorstellen

Mijn naam is Marika, de komende maanden heb ik een aantal gelegenheden waarvoor ik taarten wil bakken. Kwam op deze site terecht en moet zeggen dat het nu al verslavend begint te werken.
Ik heb alvast een bestelling bij de webshop geplaatst, maar weet eigenlijk niet goed hoe ik moet beginnen.Mijn eerste kapsel heb ik net uit de oven gehaald en ik moet zeggen dat het er aardig uitziet. Maar nu nog in lagen snijden, wie heeft er tips hiervoor.

2

Re: even voorstellen

Welkom op het forum! weer een bakster er bij, gezellig hoor!
Misschien heb je wat aan de site van felicitaartjes.nl daar moet je even bij de howto/werkebeschrijvingen kijken.
Staat precies hoe je een taart snijd, vult en bekleed!

en antuurlijk via de zoekfunctie hier kom je achter heel veel informatie.
Succes met de taarten en laat ze zien he!

3

Hallo Marika,

En? Is het wat geworden? Heb nog niet in de "Taarten Parade" gezien... kom op ;) posten die taart!!!!

Welkom hier... :D

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Hoi, welkom hier.........en waar blijft de taart?  kijken kijken kijken.
Ik hoop dat alles gelukt is en dat hij vooral lekker is :Y

veel bakplezier

Alles goed???? nee 3 fout

6

Mijn eerste taart was erg lekker, maar nog niet echt geschikt om gefotografeerd te worden, ik had een aardbeienbavaroisvulling en een chocolade ganache.
Ik moet eerst even wat ideeen opdoen en een workshop volgen lijkt me ook niet overbodig.
Weet iemand misschien waar je dat kunt doen in de buurt van Nieuw Vennep?

Groeten Marika

7

Hallo Marika,

Ik heb je een mail gestuurd met info over workshops die ik in Nieuw Vennep geef.