Re: platendraaier - dora stapel - me to you beertje - ijsjestaart - spin
Ohhh ook al van die geweldige taarten!
Straks durf ik mijn baksels niet meer te laten zien hoor;-)
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » platendraaier - dora stapel - me to you beertje - ijsjestaart - spin
Ohhh ook al van die geweldige taarten!
Straks durf ik mijn baksels niet meer te laten zien hoor;-)
zo maar liefst 5 taarten..ik zit nu al te puffen voor 3 en dat vind ik echt de limit hoor. maar goed 5 prachtige taarten, stuk voor stuk meesterwerkjes
Wauw, wat een gave taarten.
stuk voor stuk supertaarten, de platenspeler, dora, het ijsje, de beer, de spin.......allemaal even leuk
Allemaal mooie taarten!1 Vind vooral Dora erg mooi uitgvoerd!!
Jee wat een productie zeg! 4 in
Mijn favoriet is toch echt de spin hoor!
Schitterend taarten allemaal zeg! Je hebt niet stil gezeten, wat een geweldige productie! Mijn complimenten 
Idd, je zou het rustiger aan doen, maar dat gaat niet lukken zo hoor.
Even oefenen....N......E.......E
Nu aan elkaar....Nee.
Goed zo.

je weet hoe dat gaat Lupe, ik had 1 bestelling, en de dag erna gingen we naar een brunch, tja, ik maak de taart, oeps de dag ervoor is het mijn tante's verjaardag, tja, daar maak ik ook elk jaar de taart voor... oh ze wil graag 2 taarten...
Koenie, de plaat zelf is op een kartonnetje hoor, ook door de arm zit een houten stokje, ik weet het, het is tegen de regel dat alles eetbaar moet zijn maar het was 'maar' voor mijn eigen familie...
O ja, de vullingen, niks speciaals, soms slagroom, bbr of zwitserse room, soms met mandarijntjes, kriekjes, geplette koekjes en een laagje chocolade...
en nu dringend verder doen of geraak nooit op school met de kids!
Wat een super taarten. Heel mooi gepuzzeld en geboetseerd. Die platenspeler? GEWELDIG
Leuk al die thema's zo na elkaar en zoooo knap gedaan ook!!
Jij bent druk in de weer geweest.Ze zijn erg leuk geworden !!!!1
Wat een mooie taarten Catherine!!
De platenspeler en Dora zijn echt gaaf geworden!!
De platenspeler is helemaal super ! Echt een originele taart !
Wat een ontzettende leuke taarten heb je gemaakt
Je spin vind ik doodeng(ik gruwel van elk spinnetje:o)
Die platen speller vind ik helemaal geweldig wat origineel zeg
Ooooh.....ik vind ze leuk...leuk...leuk......
Vooral die tarantula.....ENIG!!!!
Catherine, deze productie is zooo TOP, dat ik nog even moet reageren! Geweldig gedaan!
Wat prachtige taarten weer ,maar hoe bekleden jullie het zo mooi strak ??met rolfondant of marsepein(heb nog nooit gewerkt met marsepein:-(
Mijn sterkste punt ligt meer bij kleding naaien/ontwerpen.....maar ja een mens wil wel eens meer proberen ...
Ik had maandag jl een taart gebaken en afgewerkt met cholade en voor dat hij foto kon ........was hij al voor de helft opgegeten door mn kids/kleinkids ...
Dus ik nog lange niet de ervaring als jullie ...............maar probeer het gewoon weer ...
Eindelijk een dora die ik mooi vind! :-D
leuk hoor.
leuke taarten allemaal!
gaaf!!
Wat een productie, petje af! Je plaatenspeler vind echt helemaal geweldig, wat ontzettend super gemaakt. 
Oh vind ze allemaal even leuk!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » platendraaier - dora stapel - me to you beertje - ijsjestaart - spin