Onderwerp: 50 jaar stapeltaart een beetje Lindy Smit...
met een beetje van mezelf. Gisteren hebben wij de 50ste verjaardag van mijn man gevierd. Ik had een stapeltaart gemaakt en had het idee van de griekse taart in de nieuwste boek van Lindy Smit gebruikt. Ik had aan de bovenkant zijn uitnodigingskaart gepuzzeld. Helaas door tijdgebrek door ander taart opdrachten kon ik de kapsel pas vrijdag bakken en moest het ook dezelfde dag versieren. Hierdoor was de kapsel nog zacht en scheurde een beetje bij het snijden. Hierdoor is de bovenste een beetje scheef. Ik bak mijn kapsels altijd 1 dag vantevoren.
De bovenste taart is 2 taarten 20x20 cm op elkaar. De vulling was bokkepootjes getrempeerd met baileys. De onderste taart was gevuld met chipolata.
Ik had nog een kapsel in de freezer en had het gistermiddag snel gevuld en bekleed. Dit was was voor het geval de stapeltaart niet genoeg was. Ik heb altijd liever te veel dan te weinig. De vulling was citroen kwarktaart van Mona en een laagje lemon curd.

Hier kan je de zijkant goed zien
Dit was de taart voor de zekerheid
Bedankt voor het kijken en sorry voor de vele foto's:o
Lisette
) Maar je bent er trots op en dat je mag je laten zien ook. Erg mooi geworden !!!!!!