1

Onderwerp: nijntje gepuzzeld en dooptaart

Voor het eerst gepuzzeld.... erg leuk om te doen, maar wat lastig! Volgende keer wil ik proberen wat meer diepte te krijgen.. Hij is nu een beetje saai helaas, ik had allemaal vlaggetjes uitgesneden om langs de rand te hangen, maar het lukte me niet om een koortje te maken. Toch maar een sugarcraft gun.....?? Lukt het daar goed mee??
Ik ben erg kritisch op me zelf, maar ik baal ervan dat de letters op de blauwe taart scheef zitten.., maar goed, m'n vriendin was er erg blij mee!

Oh ja, gevuld (alweer...sorry...) met botercreme en jam (oranje taart) en botercreme en mandarijntjes (blauwe). De blauwe taart had ik afgestreken met het sap van de mandarijntjes en de oranje met suikersiroop op smaak gebracht met sinaasappelschil en grand marnier..

Bedankt weer voor het kijken!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MVK8YIUK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7DQOOXN.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RWG7LWBY.jpg

Groetjes,
Sandra

2

Re: nijntje gepuzzeld en dooptaart

mooie taarten hoor, en de nijn taart is mooi strak!

3

Mooi gepuzzeld voor de eerste keer. Ik vind ze beide erg mooi

4

NIet zo streng voor jezelf. Je puzzelnijn is schattig. Jammer van het vlaggelijntje, misschien idd een sugargun wel handig daarvoor. Staat ook hoog op mijn verlanglijstje hihi.
Je voetspoortje op de dooptaart is werkelijk te schattig.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

5

knap gepuzzeld!!! Ziet er goed uit!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

Wat een lieve taartjes,ik heb laatst ook een sugar gun gekocht,en het lijkt mij wel dat je daarmee mooie koordjes kan maken!!

7

Ik vind ze erg leuk!
En de Nijntjetaart vind ik mooi zo!

8

Ik vind de eenvoud juist erg mooi passen bij Nijn! En ach, dat de letters niet recht zitten...dopen gaat toch met water? Daar krijg je golven van!! Die voetjes vind ik super! Waar heb je dat mee gedaan?

Je hart fluitsert, luister goed!

9

Irma schreef:

Ik vind de eenvoud juist erg mooi passen bij Nijn! En ach, dat de letters niet recht zitten...dopen gaat toch met water? Daar krijg je golven van!! Die voetjes vind ik super! Waar heb je dat mee gedaan?

Bedankt voor de leuke reacties! De voetjes heb ik met een papierknippertje van m'n dochter uitgeknipt uit eetbaar papier (Blokker).

Groetjes,
Sandra

10

Wow wat mooie taarten zeg! Erg leuk!
Ik heb ook een keer vlaggen op een taart gedaan zonder koortje .. ook wel grappig ;)

Groetjes Tweety!

11

Ondaks dat Nijntje plat is, vind ik hem haske leuk. En ik ben sinds vorige week bezitter van de sugar gun en ik vind hem geweldig! Een lang sliertje, zonder te breken.... Dus ja, een aanrader!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

12

Superleuk gedaan!

En die voetjes op de dooptaart vind ik ook heeeeel lief!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

13

Wat een leuke taartjes, beide erg leuk