1

Onderwerp: Puzzelplaatje...poeh dat valt nog wel tegen!!

Een minitaartje van 16 cm, gemaakt van speciale cakemix voor mijn dochter met noten en ei allergie..is dus niet echt gerezen, helaas.
Wel een keer doorgesneden, botercreme erop met cranberrycompote gevuld.
Marsmallowfondant zelf gemaakt, groene kleur, de rest is van gewone fondant.

hier het plaatje en de puzzel..

http://i17.tinypic.com/6tmqalu.jpg

http://i5.tinypic.com/872l9py.jpg

omdat ik geen zwarte vloeistof had, heb ik alleen de oogjes een klein beetje aangetipt met groen..je ziet het niet echt, vind ik..
het gezichtje was het moeilijkst, maar goed, voor de eerste keer kan het er toch wel mee door? Hoop dat mijn kids hem herkennen, en daar doe je het toch voor, h

2

Re: Puzzelplaatje...poeh dat valt nog wel tegen!!

Hij kan er zeker mee door hoor! En je leert door het te doen, op naar de volgende!

Ik vind de groene kleur erg mooi. En de volgende keer gewoon een potje zwarte kleurgel bestellen, kun je het neusje en de oogjes van een heeel klein beetje zwarte fondant maken!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Ik vind die beentjes zo naar binnen toe erg schattig!! Goed gedaan hoor!!

Je hart fluitsert, luister goed!

4

Herkennen doen ze ZEER ZEKER!!!

Ik vind dat je een prachtig mooi taartje hebt gemaakt, zeker gezien de 'handicap' die je hebt bij het bakken!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5 Laatst bewerkt door lune (20-01-2008 01:43)

oh nee, nu ook al een bakkershandicap.............:lol:
geintje, ik weet dat je veel allergieen hebt thuis
T ziet er super uit en ik weet zeker dat ze m thuis herkennen en nog nie zo'n lekkere taart  (ook al was hij niet zo hoog, volgens jou dus) hebben gegeten.

(sorry, beetje melig ben sinds tijden weer een paar uur weggeweest met manlief (die ik trouwens niet gezien heb :D en het was gratis drinken........dus................O-) )

Alles goed???? nee 3 fout

6

nou pooh halenz e er echt zeker weten uit want het is echt eeen lieve pooh

7

Wat een lieve pooh zeg! Heel erg leuk ;)

Groetjes Tweety!

8

'k zat even te denken maar paar maand terug toen mijn zoontje beetje verder was met vaste voeding zat ik me erin te verdiepen of ie al een stukje pannekoek mocht hebben. En toen las ik in 1 van de tips dat je dan een beslagje kon maken van opvolgmelk met banaan er door. Dat de banaan hetzelfde effect moet hebben als ei.
'k weet niet.................misschien een idee om es echt nader te onderzoeken voor je?

Leuk taartje hoor en lieve bloemetjes. En mmf zelf maken vind ik al een kunst op zich.

Groet van Marianne (Friesland)

9

Bedankt voor de positieve reacties, weer, lijkt net of ik het dan al heeel goed kan!!

maare..het was te eten volgens de kids, en de poohbeer mocht maar net aangesneden worden, zo leuk vonden ze het!
was de eerste keer dat ik zo'n taartje voor hen gemaakt had..

Smarianne, die banaan, dat klopt ja..moet kunnen, maar ik weet geen verhoudingen, en het was nu al echt een stevige cake, en met banaan wordt het nog steviger, denk ik..probeer ik de volgende keer meer vocht en wat meer bakpoeder te doen.

Enne..die mmf heeft mijn man zitten maken..ging bij hem beter als bij mij, ik had veel te veel water gedaan, dus het bleef maar plakken! Daarom hij wilde de groene wel maken, moest toch lukken volgens hem, en inderdaad: binnen 20 minuten had hij een grote bal, en ik had de vorige avond al mijn tijd er aan besteed..mooi zo, volgende keer is hij weer de pineut!!!

10

Toch ziet hij er niet verkeerd uit,je ziet toch dat het Pooh beer is,en de jarige zal er heel blij mee zijn geweest,ik trouwens wel.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

11

Ik vind hem haske leuk!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!