1

Onderwerp: kant-en-klare biscuit

Omdat het me leuk lijkt om mijn verjaardag eens heel anders te vieren, wil ik met alleen de vrouwen taarten gaan decoreren. Maar ik heb niet zo'n zin om eerst 25 bodems te maken. Weet iemand waar ik kant-en-klare biscuit-bodems kan kopen?

2

Re: kant-en-klare biscuit

Sommige bakkers willen ze nog wel eens leveren en het schijnt dat sommige Hanos (of was het nou Sligro?) vestigingen ze hebben...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik weet dat je het bij mijn bakkerij kunt kopen. (ik ben daar verkoopster), maar ze zitten alleen in Den Haag (Hans & Frans Hessing) dus misschien heb je daar niets aan :O. Maar ik zou gewoon even bij je lokale bakkerijen vragen.. meestal kun je dit wel bestellen hoor! Helemaal voor grotere partijen :D! Succes ermee!

4

Het was Hanos. Of is eigenlijk.
Bij sommige bakkers kan je ze ook kopen. Let wel op de prijs, ze vragen soms absurde bedragen. 4á5 euro was toch een normale prijs?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Bij onze bakker heb ik laatst kant en klare kapsels gekocht die, afhankelijk van de maat, 4, 5 of 6 euro per stuk kosten.
Hanos verkoopt ook kapsels van 40 x 60 cm, dat kun je dan zelf in vierkanten/rechthoeken snijden. Wat dat kost weet ik niet. Ik moet binnenkort weer een baal biscuitmix bestellen, dan zal ik eens vragen wat zo'n kapsel kost.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep