Onderwerp: paars met gele roosjes
Morgen vieren we voor de 3e en laatste keer de verjaardag van Dani
http://hobbiesvanjosette.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » paars met gele roosjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Morgen vieren we voor de 3e en laatste keer de verjaardag van Dani
Mooi zeg, chic vind ik hem !! En lekker volgens mij !!
Veel plezier morgen !!
chic de friemel hoor
Mooi opgelost die deuk! Met die roosjes erin is het alsof het zo ook de bedoeling was!
Die deuk is best leuk! en als de taart verder goed te eten is is het prima toch? Of smaakt het ook minder??
he Josette,
Nog gefeliciteerd met julle grote meid !!!
Phoe..drie x verjaardag vieren da's nie niks 
Wat ik me van je taart af vroeg (hij is overigens prachtig van kleur !!!!), is hij wel helemaal gaar ?
Is het lucht dat er in zit of toch niet helemaal gaar en moet ie gewoon langer de oven in ?
Ik ken dat. Ik heb zo'n voetbalvorm uit de webshop en daar heb ik dat ook mee. Het gekke is, dat hij de ene keer hard is, dan weer goed en soms zelfs nog klef...hmmmm en dat terwijl ik het 3x hetzelfde heb gedaan!! Ik gok dat er nog wel iemand komt die er een tip voo rheeft, aan mij hebbie dus weer nix!
Overigens w
het is net of het zo hoort , mooi gedaan hoor!
Ah wat een schatje !!!!!
Wat een leuke taart!
Nog gefeliciteerd met je dochter!
Oh ik dacht ook dat die deuk hoorde!
Is leuk juist 
Mooi dat paars!!!!!
Chique.
groetjes,Natasja.
Mooi taartje. de kleuren zijn leuk samen!
Mooi taartje!!
Van mij ook geen tip; ik kamp met hetzelfde probleem... dus blijf ook even meelezen!
Ik weet het niet. Ik heb het nooit. Het enige dat ik kan bedenken is dat hij niet gaar is (of te vroeg gestort). Of misschien zijn die van mij zo doorbakken en hard dat het niet mogelijk is om door te zakken 
Prachtige kleur paars; ik moet binnenkort een taart voor iemand maken en zoek juist deze kleur paars. Kun je vertellen hoe je die gemaakt hebt?
Heel chique om te zien....mooie kleur....en die deuk is net of het zo hoort....
Nog gefeliciteerd met je dochter....en hoop dat het een gezellige dag wordt....
Tja....ik denk dat ik je ook niet kan helpen. Ik gebruik ook altijd Moscovische mix en ken het probleem helemaal niet. Bij mij gaat de oven 10 min. voorverwarmen op 180 graden (intussen mix ik het beslag) dan zet ik de bakblik met beslag in het midden van de oven en laat het zooitje 30-35 min. nog steeds op 180 graden bakken. Dit is dan wel voor een taart van 28 cm. En bij een ikea bol van 20 cm. laat ik het 25 min. in de oven staan. Ik heb wel een heteluchtoven. Verder zou ik het niet kunnen verzinnen...succes!!!
Ooooooh.....ik zie net dat dit al een oud bericht is....maar wie weet heb je er alsnog wat aan.....hi hi hi hi hi hi
Mooie taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » paars met gele roosjes