Onderwerp: tiara plaatje
wie o wie heeft er een plaatjke van een tiara om te spuiten??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tiara plaatje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie o wie heeft er een plaatjke van een tiara om te spuiten??
Zie dit topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=12221
OKee....je hebt zo'n plaatje.....dan print je 'm uit neem ik aan....
EN DAN???
(sorry ik heb geen flauw idee hoe en waarop dit gespoten wordt... )
Hier kun je het helemaal lezen, maar je moet je wel eerst even aanmelden, denk ik...
http://www.cakecentral.com/article113-h … tiara.html
Annette heeft ook al een paar keer een hele mooie tiara gemaakt, na haar eerste )ja toch?) gaf ze deze uitleg:
Voor het kroontje heb ik eerst een patroontje uitgezocht op Cake Central (bij 'search' heb ik Tiara pattern ingetypt en kreeg toen verschillende patroontjes), die uitgeprint, bakpapier er overheen en toen ben ik in de keuken gaan zoeken naar iets wat rond was en lang zodat ik er 2 tegelijk kon spuiten (voor de breek). Dat werd dus de beschuitbus printje met bakpapier erop geplakt en toen met icing over gespoten. Hij heeft 6 dagen liggen te drogen voordat ik hem er voorzichtig af durfde te halen Dat ging gelukkig goed
De taart is op zich niet zo heel groot als het lijkt hoor, de onderste is 28 rond, maar ik heb hem 3x doorgesneden om hem hoog te krijgen (dat leek me wel mooi bij deze taart) en het kussen is 20 x 20. Deze is bekleed met hetzelfde paars als in de ondertaart en daaroverheen heb ik Violet petal dust en Super pearl luster dust door elkaar gemengd en met een grote poeder/makeup-kwast van de Hema er royaal opgesmeerd. Ik heb helaas nu nog maar halve potjes over maar ja, als je het dunner doet is het niet zo egaal
De kussentjes op de cakejes zijn met een vierkante uitsteker gedaan (marsepein dik uitrollen) en dan de kanten bijwerken met je vingers en weer de superpoeder erop. Met het kleipistool gele dunne sliertjes gemaakt en eromheen gelegd en hele kleine bloemetjes op de hoeken.
Alleen een beetje dom van mij , ik had de dienbladen met de cakejes gisteravond al ingepakt in doorz. kadofolie en zo in de garage gezet... kijk ik vanochtend en zie ik dat de bloemetjes en voetballetjes nattig waren, aan het smelten Had ik van die druiperige balletjes, dus het werd wel een beetje een kleefbende in de klas maar ze vonden het allemaal super en superlekker. Gelukkig viel het bij de kussentjes mee.
Voortaan moet ik dit dus pas 's ochtends doen
Hee super!!! bedankt he!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tiara plaatje