1 Laatst bewerkt door Lalidan (16-08-2015 18:16)

Onderwerp: Nieuw hier

Hallo allemaal,
ik ben Lalidan, (bijna) 27 jaar, en vind het al heel lang geweldig om dingen te bakken en te doen. Enige probleem is altijd, dat ik alleen ben.... En alles zelf opeten, dat schiet natuurlijk niet echt op. Ik bak dan ook niet echt vaak, want ik blijf bijna altijd met meer dan de helft van het resultaat zitten...

Toch zag ik hier hele leuke dingen langskomen, dus toch maar eens aangemeld!!

groetjes,

2

Re: Nieuw hier

Welkom !!
Ik ben niet alleen maar bak het meest voor anderen...ga tegenwoordig niet meer naar de bloemist maar maak een taart ;)

En de mensen hier zijn inmiddels zeer creatief om redenen voor het geven van taart te bedenken :D

3

Redenen genoeg Sigrid... echt:

-voor je tandarts: hoera, geen gaatjes -voor een jarige vriendin- -omdat je er zo leuk uitziet vandaag- - voor een zieke collega- -voor een eenzame buurvrouw- -voor die leuke postbezorger ;) - -omdat je zelf jarig bent- -ieder jarig of jubilerend familielid die je maar te binnen schiet-

Hahahaha.... :D

In ieder geval: hartelijk welkom op deze site en bij dit gezellige forum!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Welkom bij de club!

En ja misschien moet je een paar adoptie ouderen nemen om de creaties weg te werken want eenmaal verslaafd is er geen houden meer aan!

groet,
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

dutchdecorator schreef:

Welkom bij de club!

En ja misschien moet je een paar adoptie ouderen nemen om de creaties weg te werken want eenmaal verslaafd is er geen houden meer aan!

groet,
Saskia

En in een verzorgingstehuis vinden ze een stukkie taart prachtig!!

Welkom op het forum!!

Je hart fluitsert, luister goed!

6

Wij zijn met ons 4en maar eten de taarten ook niet zelf op hoor!! Dan passen we straks niet meer door de deur!!

Veel plezier en misschien moet je eens even in je omgeving polsen of mensen een taart zouden willen hebben voor de verjaardag, dan ben je ze gelijk kwijt en hoef je ook niet over een kado na te denken!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

7

Hoi Hoi

welkom hier en je gaat vanzelf momenten of gelegenheden verzinnen om een taart te maken :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Welkom op het forum en succes met het verzinnen van excuses, geloof me, die heb je straks hard nodig als het virus je te pakken heeft!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

Dat heb ik nu al, zeker als ik dan al jullie creaties zie

10

welkom hier
en hier behalve de kinderen ook geen taartliefhebbers, maar als je er eenmaal een paar weggegeven hebt en ze de prachtige creaties die (verbazingwekkend) ook nog lekker smaken, komen er vanzelf wel mensen die komen vragen naar een taart en voor je het weet moet je nee verkopen

Alles goed???? nee 3 fout