1

Onderwerp: Nog een nieuweling

Hallo, hier nog een nieuweling en tevens beginneling. Heb gister mijn eerste starterspakket besteld..Kan niet spreken van pakketje want vond veel te veel leuk..!

Maar ik ben dus Anieck en ben 21 jaar oud/jong. Heb het bakken van cakes en taarten altijd al erg leuk gevonden, maar helaas had ik een moeder die de keuken het liefst zo min mogelijk zag. Geen negatief woord over mijn moeder hiermee bedoelende, want is een schat van een vrouw, alleen dit was wat jammer voor mij.

Nu ik op mezelf woon, of eigenlijk samen woon,  kan ik lekker mijn gang gaan.
Mijn vriend is werkende bij de landmacht en moet straks voor 5 maanden (als het niet langer wordt) richting het verre land waar het zo gevaarijk is (citaat: nick en simon; de soldaat). Doordat ik mijn tijd dan ook hier alleen goed wil doorkomen, wil ik me volledig op deze hobby gaan richten.

Nou dit was geloof ik mijn intro wel haha nu even lekker verder neuzen en ideetjes opdoen.

Tot snel weer..!

2

Re: Nog een nieuweling

euhm anieck pas maar op ....straks als hij terugkomt zijn jullie helemaal arm geworden aan alle taarten dingen/spullen.....
en zie je alleen nog maar taarten staan...hahahaha
\erg verslavend iig

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

3

He Anieck,

nou, als je je straks "alleenig" voelt, dan kun je je hier prima vermaken hoor... wij zijn er voor je!

Leuk dat je je aangemeld hebt en welkom op deze site en dit forum.
Ik wens je veel succes maar vooral plezier met bakken en decoreren en ben benieuwd naar je gebak. Kom maar op en verras ons!

O ja, vergeet niet te fotograferen he... via dit topic kun je zien hoe je ons ook kunt laten genieten van je bakkunsten...

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Ik zal mijn taarten als het eenmaal redelijke baksels zijn geworden showen..!!
En euh dat alleening zal wel gebeuren..dus dan ben ik lekker veel op het forum..en veel workshops bij ellen volgen haha komt helemaal goed!

5

Welkom op dit leuke gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

welkom en veel bakplezier......en elke keer als manlief natuurlijk thuiskomt moet er een welkomstaartje gebakken worden :Y

Alles goed???? nee 3 fout