1

Onderwerp: ook maar eens voorstellen

Hallo,
Ik ben niet echt nieuw hier, heb al wel een paar berichtjes getikt en lurk al een poos, maar ik had me nog niet voorgesteld.
Ik ben Rymke, ben 26 jaar en woon in Leeuwarden.

Ik ben hier terecht gekomen doordat ik voor iets anders kleurstof nodig had. Toen zag ik allemaal leuke dingen in de webshop en ontdekte ik het forum. Ik kon de verleiding niet weerstaan om ook wat te proberen. Helaas dus weer een dure hobby erbij.

Helaas woon ik op mezelf en woont mijn familie verder weg, dus bakken doe ik niet zoveel. Ik heb niet zulke goede grenzen als het om zoetigheid gaat en suiker heeft een verslavend effect op mij. Ik moet altijd weer langzaam afkicken dus ik maak voor mezelf ook niet zo gauw een cake. Verder ben ik niet zo'n fan van biscuit en heb liever cake, maar dat is een stuk minder luchtig dan biscuit.
Maar binnenkort heb ik weer een reden (om te bakken en om geld uit te geven). Mijn oma wordt 80 dus dat verdient een taart. Ik wacht nu met smart op een bestelling uit engeland (was iets goedkoper, ben maar een arme student).

Binnenkort ga ik bij Ellen in donderen de 4 daagse cursus decoratietechnieken volgen en heb er veel zin in.

groetjes,
Rymke

2

Re: ook maar eens voorstellen

Heel veel plezier in het taarten bakken en decoreren en we zullen naar je taarten uitkijken.
het is een verslavende hobby,welkom.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Hoi Rymke,

leuk dat je je ook aangemeld hebt! Ik zag inderdaad zo links en rechts al het fotootje van de poes voorbijkomen (is de poes' naam dan soms Tjika???)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Nee de poes heet geen Tjika, ze heet Nika, dus wel bijna.
De nickname is een combinatie van een eerdere katten naam, Chico, en een tiener die geen inspiratie had. Chico betekend jongen maar dat ben ik niet dus werd het Chica, maar die is overal al in gebruik dus dan maar een andere spelling. Hij is blijven hangen.

5

Welkom Rymke, en tja het is een verslavende hobby, en je moet gewoon veel mensen in je omgeving laten proeven, toch eerst maar kleine taartjes weggeven (dus niet aan de arme studenten :lol:) en voor je het weet druppelen langzaam de opdrachtjes binnen
In ieder geval heel veel bakpapier

Alles goed???? nee 3 fout

6

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.