26

Re: Jarige schoonvader

tom poes schreef:

lekker in de weer met je houtnerfmatje.

Houtnerfmatje?? Hmmm, die heb ik niet, ik heb 't met een sateprikker gewoon erin gemaakt.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

27

Martinique schreef:

Hij is zo leuk! Dat zaagsel maakt hem helemaal af, waar is dat van gemaakt?

Dat is kokos met een klein beetje bruine kleurstof!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

28

Nathalie schreef:

Een hele leuke, mooie, grappige taart. Mooi gedaan die naam in houtstructuur (was misschien ook leuk geweest voor het onderste randje, meer een geheel maar dat is mijn bescheiden mening)

Op dat onderste randje zit ook houtnerf alleen kan je dat op de foto niet zien =)

29

Raffika schreef:

Wat is dat toch met schoonvaders die altijd aan het klussen zijn ;) (of is het een vader ding in het algemeen... haha)

Ik heb de mijne nog nooit kunnen betrappen met een hamer in zijn hand hoor :lol:
Mijn vader en echtgenoot trouwens wel :D..

Leuke taart, grappig idee zo! En leuk al die details erbij gemaakt!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

30

Je hebt al veel reacties, maar ik wilde toch wel even ook vertellen dat ik hem helemaal toppie vind!! Vooral het idee erachter is super gedaan!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

31 Laatst bewerkt door Koenie (18-01-2008 20:11)

Ook van mij nog even een grote duim...  :thumb: Wat zeg ik? Ik doe er twee!!! :thumb: :thumb:

Zooooo leuk, deze taart!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

32

Gave taart!! En lekker origineel met dat kokos zaagsel :)

33

Mooie taart..leuk geboetseerd!! En ja..het zaagsel is echt toppie!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!