Onderwerp: pokemon met transfersheet op fondant geprobeerd
Wat een onderwerp zie ik nu maar goed, in Birmingham hadden we die sheets gezien, voor op chocolade . \toen hadden we het er al over hoe je dat op fondant kon doen. Annemieke had toen wat ideeen en dat al es uitgeprobeerd op een cakeje, met succes. \nou, ik was bij Inge geweest van de leukstetaarten.nl, jaja, het nieuwe pand gezien(grooooooooot!!!)en toen die sheets meegenomen. \het idee is dat je de sheet eerst op maat knipt, ikzelf heb het op de maat zijranden geknipt, daarna strijk je het met de printkant tegen je taart en dan....jajaj, de fohn erop, warmtestand en met je andere hand strijk je zachtjes over de sheet. Nou, na een minuut was het eigenlijk al zacht, de fondant en zag je het patroon er al op. Maar ja, als je iets te lang wacht gaat de print een beetje door elkaar lopen. De volgende keer dus de tijd verkorten. Daarna de taart even in de koeling af laten koelen en dan trek je zachtjes de sheer van je taart. \nou, zie hier het resultaat. Omdat deze pokemon wensen kan laten uitkomen vond ik de sterren wel toepasselijk. in de close-up zie je de transferprint, ik vind het niet slecht voor de eerste keer, ga het zeker nog eens doen, wat vinden jullie?Nu alleen mijn randen wat mooier strak krijgen
toch!!!

http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

*
dus... *gaat Carin binnenkort ook haar winkelmand even aanvullen
Toen ik je foto zag, begreep ik het gelukkig wel weer...gaaf resultaat!!