1

Onderwerp: pindakaas cupcakes

250 gram bloem
2 theelepels bakpoeder
kwart theelepel zout
6 eetlepels zachte boter
312 gr lichtbruine basterdsuiker
175 gr pindakaas
2 eieren
1 theelepel vanille-extract
200 ml melk
oven 180 graden

bloem bakpoeder en zout in een kom mengen. Boter suiker en pindakaas mixen in andere kom. Eieren en vanille-extract toevoegen. Goed mixen! bloemmix en de melk toevoegen. Goed Mixen!
pl/min 24 minuten bakken en voor ongeveer 20 cupcakes.
eet smakelijk!!
groetjes Mariska

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

2

Re: pindakaas cupcakes

bedankt voor het recept lijkt heel veel op het engelse recept dat Rianne heeft gemaild

groetjes Charlene

3

Hmmmmmmmm, die ga ik vandaag eens even uitproberen!

4

Maakt het nog uit wat voor pindakaas ? Ik heb light pindakaas van Calve ;) Kan je trouwens wel zeggen tegen mensen : erg gezond :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

Ik heb zelf gewoon zo'n goedkoop merk gepakt en het smaakte naar pindakaas. Ik eet het eigenlijk nooit.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

6

Het klinkt natuurlijk een beetje raar... maar ik woon momenteel in Canada en hier hebben ze alles met Pindakaas :Y, vooral in combinatie met chocolade, zoals in bijvoorbeeld M&M's met pindakaas vulling. En ik moet zeggen dat die combi ook heel lekker is!