1

Onderwerp: Nieuwe verslaafde hier

Hallo allemaal,

Ik ben Hanny, moeder van 2 dochters van bijna 3 en volgende week 1. Doordat ik een leuke verjaardagstaart aan het zoeken was voor mijn dochter eerste verjaardag kwam ik op deze site terecht. Sindsdien dacht ik alleen nog maar aan taart.
Mijn schoonvader is vandaag jarig en hij is dus het slachtoffer voor mijn eerste taart.

Ik vind hem zelf wel aardig gelukt, ni helemaal tevreden maar toch ook weer wel een beetje trots.
Hij is natuurlijk niet zo mooi als jullie prachtige taarten, maar dat komt na veel oefenen vast wel. De kleuren zijn ook anders dan ik in eerste instantie wilde, er was geen roze marsepein meer in het winkeltje bij ons in de stad, dus toen heb ik maar geel genomen omdat ik nog niet zelf zoveel wilde uitproberen.

Ik wilde er wel een foto bij plaatsen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

2

Re: Nieuwe verslaafde hier

Hallo Hanny,

Welkom op dit verslavende forum.
Als je foto's wil plaatsen is het handig om een openbaar album te hebben (bij bv mijnalbum.nl)

Hier kan je de how-to vinden om je foto's te plaatsen

Succes,

3

Welkom hier Hanny, op dit verslavende forum, met deze verslavende hobby!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Hallo Hanny,

ik ben benieuwd, benieuwd, BENIEUWD!!!

Zet 'm gauw in de "Taarten Parade"! En ondertussen: van harte welkom op deze site en dit gezellige forum!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Hoi Hanny, welkom bij de appeltaartbakkende plattelandsvrouwen (want dat imago krijg je toch een beetje als ze onze taarten nog niet gezien hebben en je zegt dat je taarten maakt :lol:)
Wees gewaarschuwd........dit forum en bakken kan ernstig slaapgebrek opleveren (tot in de laate uurtjes toch nog even de taart afmaken, of nog even op het forum kijken en vervolgens op de klok kijken en er achter komen dat je al weer een uur verder bent)

Alles goed???? nee 3 fout