Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Diversen geboorte Cup Cake's
Pagina's 1
Ohh...wat leuk!
vooral die luier...grappig!
oohhh die zijn gaaf zeg!!!!!
Jaaaaaa gaaf! En ik dacht ook gelijk... aaaaaah dat luiertje.
Wat lief..vind de muisjes erg schattig..en dan bedoel ik de diertjes..de andere muisjes zijn ook leuk hoor!!
Ja heel leuk! Ik ga ze opslaan, mijn zusje is over 6 weken uitgerekend
Aaah wat gaaf zeg.
Wat een leukerds!!
Mag ik je een tipje geven? (zoniet dan moet je nu niet verder lezen, hihi)
Bij (banket)bakkers kun je muisjes (de "hagelsag') kopen die fijner is dan die van de Ruijter. Ik vind deze een beetje "grof" vergeleken bij je mooie, fijne versierinkjes! Ze zijn wel weer duurder dan de pakjes uit de supermatkt, maar ik vind ze ook nog lekkerder! (en als je die dus al gebruikt ga ik nu door de grond zakken, ok
Ooooo wat een schatjes!!!!
Ik vind ze allemaal leuk! Kan niet kiezen hoor, welke de leukste is!
Wat een leukerds!!
Mag ik je een tipje geven? (zoniet dan moet je nu niet verder lezen, hihi)
Bij (banket)bakkers kun je muisjes (de "hagelsag') kopen die fijner is dan die van de Ruijter. Ik vind deze een beetje "grof" vergeleken bij je mooie, fijne versierinkjes! Ze zijn wel weer duurder dan de pakjes uit de supermatkt, maar ik vind ze ook nog lekkerder! (en als je die dus al gebruikt ga ik nu door de grond zakken, okMijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl
Wat een lieve schatjes....
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Diversen geboorte Cup Cake's