26

Re: Opdrachttaarten

Ze zijn allebei gaaf... maar die pumps... wow... ik moest eerst terugklimmen op mijn stoel voor ik dit berichtje kon typen!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

27

Moooooooooooi!!!!!!

Ze zijn allebei prachtig... werkelijk schitterend!

Zit er nog cake in de pumps, of is het alleen fondant???

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

28

Heb je ook een howto van de pumps? Niet dat ik me daar al aan durf te wagen, maar lijkt me ooit wel erg gaaf om te proberen..!
Alle andere howto's zijn ook welkom, die niet tussen de howto's van deze site staan..! Als ik zoek op howto vind ik namelijk nauwelijks iets en vind het wel erg makkelijk voor een beginneling als mezelf..!

29

Wauw! Wat een mooie!! Die schoenen...kicken!! Mooie print op de strik!! En dat roze met bruin vind ik zoooo mooooiiiii!!!!

Je hart fluitsert, luister goed!

30

de pumps zijn geheel van fondant (dus geen cake erin) zijn een maatje 34 schat ik in dus aantrekken is voor mijn geen optie hahaha. Ik heb ze ook nog met glitterbeweekt maar dat zie je op de foto niet zo. De print in de strikken is gemaakt met een embosmal.

de how to is die van cake central...en het valt best mee om te maken hoor. Ben er wel een dagje mee bezig geweest maar het is het dubbel en dwars waard en zoooo leuk om te doen.

31

Zooooo leuk geworden!!! :Y

32

Ooh die schoentjes zijn echt super mooi. En klinken beide ook lekker

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

33

Wat een super taarten! Vooral die muiltjes zijn echt geweldig :Y, ik zou ze zo aandoen ;).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

34

Beide zijn TOP!!  Waar is de zijkant van de chocotaart van gemaakt? Het lijkt erg chique :Y

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

35

SCHITTEREND! Heel strak en mooi afgewerkt! Ik zoek nog een aanleiding om die schoenentaart te maken. Maar als ik hem moet maken, ga ik zeker even naar jou werk kijken. Te gek!

36

erg mooi

37

Twee prachtige taarten! De schoenentaart is heel bijzonder door je chocoladezijkantjes, leuk bedacht! En de smaak zit ook vast wel goed!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

38

Prachtige taarten! Mooi gemaakte schoentjes!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."