Re: Meisjes van 40
O wat is ie mooi, o wat is ie mooi, in een woord PRACHTIG
Gr bettie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meisjes van 40
O wat is ie mooi, o wat is ie mooi, in een woord PRACHTIG
Gr bettie
Wauw wat een leuke taart en het idee om jullie zelf erop te zetten. Heel leuk
wat een mooie persoonlijke taart zeg
Erg mooi gemaakt hoor
Hij is gaaf Jozien! Echt leuk. Gewoon helemaal top. Nog gefeliciteerd h
Heel mooi en wat een mooie kleuren.
Groetjes Fatima
Jozien hij is prachtig en klinkt overheerlijk...nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
ooooo, wat is ie mooi zeg en dan die 2 "meisjes van 40" die maken het helemaal af, naast de prachtige rozen en de sprekende kleurencombi om over de vulling nog maar niet te spreken
Nog gefeliciteerd meid! je hebt voor jezelf een schitterende taart gemaakt! Helemaal mooi en helemaal af. Tot in de smaken van de taart toe!
Vind de boetseersel van jezelf erg leuk!
wat een gave taart......leuk zo met jullie er boven op...en de vullingen klinken heerlijk......super...
Geweldig :d
Hele mooie taart, wat een schitterende kleurencombinatie en dan al die verschillende vullingen WAUW!
Van Harte
Joke
Geweldig! 
fantastisch
Suuuuperleuk, die 2 meisjes, echt enig, wat zien "jullie" er lief en ondeugend
ook uit joh!! En je taart is echt prachtig van ontwerp, heel heel erg mooi gemaakt!!

Wat leuk. Mooie kleuren! Een prachtige taart!
Haha Jozien, droegen jullie geen mooie schoentjs onder die prachtige jurken?
Jullie zien er prachtig uit (dus goed gemodelleerd!) Een hele mooie taart!
groetjes francisca
Leuk zeg, jullie beiden op de taart! Verder natuurlijk ook een prachtige stapel!
Hihihi wat een schatje van een stapel. Gefeliciteerd nog!
Wat een enige taart!!!
Gave kleurtjes, ook!
Mooie taart, zeg, superstapel. Ben wild van de kleurencombi, zou ik nooit hebben bedacht. Wat een feestje zeg, zo'n taartenbakkende collega :-)
Heel erg mooi en hij klinkt heeeeeeeeeeeerlijk!!
Dorieke
Wau, wat een mooie stapel zeg!
Meiden, allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Hij was heel erg leuk om te maken, maar jullie complimentjes zijn bijna nog leuker! Nog even een paar vragen beantwoorden:
Wauw! Wat een pracht exemplaar! Echt super en de vullingen klinken ook allemaal erg lekker en spannend
(hoe kom je d'r toch op?).
Wie van de twee ben jij trouwens?
O wauw, geweldig leuk idee! En wie ben jij?
Wat een gezellige taart.
Jozien jij bent degene in de bruine jurk?!
helemaal goed! In het echt was mijn jurk trouwens zwart, maar je moet wat concessies doen voor je kleurencombi.....
van harte gefeliciteerd he! Met je verjaardag maar ook met deze supertaart, helemaal geweldig, heeft zeker wel weer wat nachtelijke denkuurtjes gekost
Goh, hoe raad je het zo
Taarten ontwerpen is inderdaad slecht voor mijn nachtrust 
Haha Jozien, droegen jullie geen mooie schoentjes onder die prachtige jurken?
Dat noemen we maar dichterlijke vrijheid, he? Het leek me zo leuk om teentjes te maken....En dat was het ook 
Groetjes, Jozien.
40........jong snel en wild
en een onwijs leuk bijbehorend taartje, echt super en inderdaad een foto met taart en jullie in hetzelfde outfit had ik ook wel willen zien
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meisjes van 40