1 Laatst bewerkt door nicoleK (17-01-2008 21:29)

Onderwerp: Taaadaaa, nog een bakfan

Eindelijk komt er na lang op de site gekeken te hebben, wat spullen aangeschaft te hebben bij de webshop en een cupcake workshop bij Marlies gevolgd te hebben een berichtje van mij op de site.
Even voorstellen;
Ik ben Nicole 29 jaar en moeder van een zoontje, Justin van anderhalf.Alweer bijna 3 jaar getrouwd werkzaam  in de gehandicaptenzorg.Ik heb al aardig wat taarten gebakken, maar het bleef altijd bij de standaard dingen. Voor de verjaardag van mijn zoontje was ik van plan om zelf een taart te maken. Het is er nu niet van gekomen........maar ik ben mij blijven interesseren in al die bakkunsten!

2

Re: Taaadaaa, nog een bakfan

Welkom bij de aller leukste taarten forum. Laat steeds al je bakkunsten zien... enne...veel bak plezier....

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Welkom en veel bakplezier. Je zult zien dat er met Justins 2e verjaardag een pracht van een kunstwerk op tafel staat! Enne wel de foto's van je "oefening-baart-kunst-projecten" showen :Y

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Hallo!

Ook van mij een hartelijk welkom op deze site en dit gezellige forum...
... en ik wens je veel plezier bij het maken van je taarten!
Zet je interesse maar gauw om in het "echte" bakken... leuk!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Hoi en welkom,
een kleine waarschuwing is hier op zn plek........dit forum en taarten bakken is zeer verslavend.
Veel bakplezier

Alles goed???? nee 3 fout