1

Onderwerp: Bumbataart vraag

Ik wil een Bumba taart maken voor de tweede verjaardag van mijn dochtertje. Ik heb al veel leuke ideeen gezien, maar wil eigenlijk een taart in de vorm van Bumba maken ipv een ronde of vierkante taart met Bumba erop. Iemand die een voorbeeld voor me heeft?

2

Re: Bumbataart vraag

De allereerste die me te binnenschiet is de Bumba van Lupe (Paloma)!!!

Kijk maar eens hier:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8765

Succes, ik ben heeeeel benieuwd!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Ik weet iemand die een h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

ik wil ook zoiets gaan maken met mijn vriendin voor haar zoontje's verjaardag. een 3d bumba zeg maar (als dat ik wat je bedoeld) Ik zat dus te denken aan een kegel vorm gebak met een ronde vorm erop (evt met punt muts erbij van gebak) en dan bekleden. ik ben dus ook erg benieuwd naar de foto van carin zodat ik ook eens kan zien hoe iemand dat doet. Het moet namelijk niet gaan zakken dus evt gebruik ik een cake-mix

5

Ik denk dat je het a la deze moet aanpakken misschien?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=6349

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

wat geweldig yvonne,.......
ik moet zeggen dat ik eerst goed de beer heb geïnspecteerd voor ik naar beneden scrolde en het 2e plaatje zag. En terwijl ik keek dacht ik echt.........nee, ik zie hier geen bumba of plop in. dan zou ik heel wat willen weg snijden.

En mijn mond viel open van verbazing. geweldig ! echt knap werk. Nog 1 vraag. is het bisquit deeg en heb je hem nog gevuld. of is het een cake ?

7

'T is niet mijn taart :nooo , Belinda heeft 'm gemaakt, maar ik moest er aan denken...
Als ik het zo zie, dan is het denk ik cake :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

in iedergeval bedankt voor je tip.
nu opzoek naar een 3d beer vorm