1

Onderwerp: welke bloemen uitstekers bestellen?

Even een vraagje: Ik wil uit de webshop bestellen en dan het liefst ook wat bloemen uitstekers. Ik zie hier zoveel bloementjes voor bij komen en vraag me dan af welke het zijn. Ik heb al magrietplungers en rozen. Welke gebruiken jullie vaak en zijn leuk om te bestellen, het liefst natuurlijk allemaal maar het moet leuk blijven...

Heeft iemand verder nog een tip wat leuk is om te bestellen? Ik zat te denken aan zo'n design wheeler is dit wat?

2

Re: welke bloemen uitstekers bestellen?

Ik heb afgelopen week mijn eerste bestelling bij de webshop gedaan,
en ook heel wat bloemenuitstekers gekocht:

o.a. ook de margrietuitstekers, die rozenblaadjes: calyx
de klimop, de primula, de blossom + de ejector, is echt handig!
het rozenblaadje is ook leuk voor bij je roosjes..!

Ik zelf had veel zin in de  Blossom & Roses plunger cutter set/4
maar vond het totaal nogal veel worden, dus die bewaar ik voor de volgende keer!

de lettertapits zijn ook leuk, alleen met enkel fondant krijg ik ze er niet uit, dus moet je wel van dat tragantgom erbij nemen, wat ik dus niet genomen heb..balen!

Het design wieltje heb ik ook, je kan het gebruiken voor kartelrandjes die je op je fondant/marsepein aanbrengt, of als je iets harder duwt, dan snij je er randjes mee..is dat goede uitleg?!

Ik heb het 2delige vlindersetje nog erbij gedaan, ook erg lief!

Nou ja, zal maar stoppen..het is zo moeilijk, en vooral..zo heel erg leuk!!
Mijn eerste bloementaartje staat vermeld onder: Eerste poging: bloementaartje in de Taartenparade, daar zie je de combinatie van mijn uitstekers..!

3

Bedankt voor je berichtje! Hele mooie taart! Is dat je eerste taart? Super goed!! Dus dat wieltje is wel handig. Echt zoveel leuke dingen in de shop, word je gewoon hebberig van, ik zou alles wel willen bestellen, maar daar hebben de meeste last van hier op dit forum ha ha. Ik ga snel wat dingen bestellen.

4

Hallo Sarina. ik las dat je al margrietstekers en rozenstekers hebt, als je daar een calyx steker bij hebt ben je al een heel eind op weg. Ik maak al ruim tien jaar taarten voor familie en vrienden en geef er sinds een jaar ook workshops in. van de stekers die ik net noemde kun je al heel veel maken om uit te proberen.  Van de rozensteker bijvoorbeeld maak ik bijvoorbeeld ook lavatera  klaproos hibiscus en viool en ik ben net klaar met een aantal anemonen gemaakt met de 5 petal rozensteker. van de calyx steker[dit is het kroonblad] maak je gewoonlijk alleen de achterkant achter de bloem maar als je eerst een 'mexican hat' maakt [een soort puntmuts met rand] en daar dan een calyx steker overheen uitsteekt kun je mooie klokbloemetjes maken. de mini blossemen blaadjes gebruik ik ook graag. Ik heb inmiddels al 7 lades vol met uitstekers en mallen maar als ik weer wat geld te besteden heb, sta ik te popelen om weer wat te bestellen.   Groetjes van deSuikertante

5

Bedankt vor de tips, ik ga proberen er ook wat anders van te maken!