Onderwerp: duitsland bakland?
Zaterdag hopen we een dagje naar Kleve in Duitsland te gaan.
Mijn schoonmoeder zei al dat Duitsland een echt bakland is.
Dit ik zit me nu al helemaal lekker te maken: lekker shoppen!
Kan je in Duitsland
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » duitsland bakland?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zaterdag hopen we een dagje naar Kleve in Duitsland te gaan.
Mijn schoonmoeder zei al dat Duitsland een echt bakland is.
Dit ik zit me nu al helemaal lekker te maken: lekker shoppen!
Kan je in Duitsland
je kan misschien even de zoekfunctie gebruiken over Duistland is al het ene en andere verschenen.
Als je Kleve in komt rijden (als je van richting arnhem af komt) krijg je vrij snel (dus voor je in het centrum komt) aan de rechter kant : Kaufland ofzo heet ie (vroeger Famila).
is een hele grote supermarkt en schoenenzaak. zij hebben een hele stelling met veel bakspulletjes!! Garneer spullen,schrijf tubes, strooisels, suikerbloemetjes,speciale chocolade, garneer chocolade (blaadjes, rolletjes enzo) enz enz.
Behoorlijk veel spullen die je hier niet zomaar in de winkel kunt krijgen.
Ook hebben ze heel veel bakmixen en losse ingredienten, hele stelling vol.
af en toe ook leuke bakvormen en koekjes stekers ofzo , maar dat zijn tijdelijke artikelen dus dat moet je net treffen. maar zeker de moeite waard om even heen te gaan!
verder in het centrum van kleve zelf zou ik het zo niet weten, zitten in ieder geval wel 2 waren huizen, die zullen wellicht een en ander hebben waarschijnlijk?
ikzelf ben laatst geweest in aken naar kaufland.Is een grote winkelketen die denk ik in heel duitsland ligt.
Daar hebben ze inderdaad heel veel bakspulletjes zoals,marsepein,smeltchocolade,kleurstoffen,suikerdecoratie,vullingen.
Ik heb er ook flink ingekocht haha.Dus ga op zoek naar een kaufland denk ik als je daar bent.
aaaaaaaaah, heerlijk! Toch t
Bij de Reaal hebben ze ook het een en ander, is per vestiging anders.
Is een grote winkel met levensmiddelen en kleren enz. Zitten ook door heel duitsland
kaufland heeft een heleboel.Ze hebben lekkere ceme vulling in verschillende smaken en ik neem altijd sinaasappelsuiker mee(net als zakjes vanillesuiker)Dat doe ik door de chocolade cake.
hmmm moeten jullie dat nou hier op zetten...ik heb altijd al zo'n zin om in duitsland te shoppen :DD
kaufland heeft een heleboel.Ze hebben lekkere ceme vulling in verschillende smaken en ik neem altijd sinaasappelsuiker mee(net als zakjes vanillesuiker)Dat doe ik door de chocolade cake.
Die sinaasappelsuiker is ook erg lekker in de cupcakemix van de webshop :-D Vandaag de test gedaan: overheerlijk! *)
Ik moet toch eens daar boodschappen doen ipv hier in Enschede....(is gelukkig niet zo ver > 10 min met de auto)
oh dan zit er cupcakemix bij mijn volgende bestelling haha
Tien, in Gronau zit genoeg hoor!!
En anders eens naar Nordhorn(ook niet zover). Zit een marktkauf (vrij nieuwe winkel) en daar achter zit een klein winkeltje met heel veel uitstekers, bakvormen en noem maar op!!
Jessica
Gronau is vlakbij!! Weet jij een winkel daar waar ze veel spullen hebben Jesica?
Ik ben niet zo topografisch aangelegd en dat is nog zachtjes uitgedrukt
(jaaaa ik weet w
Hardenberg is niet zo ver weg van de grens hoor, ik gok een kwartier tot 25 min rijden??
Ik ben niet zo topografisch aangelegd
en dat is nog zachtjes uitgedrukt
(jaaaa ik weet w
Liefs Karen
http://www.karenscakecreations.nl
YESSSSS... wij gaan naar Kaufland
Zit die kleine maar leuke dierentuin nog steeds in/bij Kleve??? Dan gebruik ik dat als excuus
Nee hoor geintje... heb er geen excuus voor nodig.
oja en ik heb effe gegoogled de eerste groote plaats is nordhorn dat is bijna een uur rijden maar daarvoor zitten ook nog andere plaatsen vast ook wle met een leuke supermarkt!
en niet naar kleve gaan hoor dat is bijna 2 uur rijden en in nordhorn zit idd zo'n kleine dierentuin
Tien, in Gronau zit genoeg hoor!!
En anders eens naar Nordhorn(ook niet zover). Zit een marktkauf (vrij nieuwe winkel) en daar achter zit een klein winkeltje met heel veel uitstekers, bakvormen en noem maar op!!Jessica
kijk dit is nog eens nuttige info
@Karen,
Ik had mijn vorige berichtje al gepost en terwijl ik dus zat te typen postte jij
De zandstuve...wij staan een paar campings verderop aan hetzelfde laantje. Op de laatste camping van het laantje (geloof ik). In ieder geval gaan wij naar de Sprookjescamping. Je zou sowieso een dagje kunnen langskomen, ben je weleens op de sprookjescamping geweest? Hoe oud zijn je kinderen? Dikke kans dat het helemaal geweldig is daar. Maar pas op straks willen ze niet meer naar de eigen camping terug...
Wij staan er van 20 maart tot 16 augustus, de meeste weekenden, alle "kleine" vakanties en in de "grote" vakantie 3 weken.
Ik ga z
Er wordt druk gepost hierzo
Wij gaan dus niet naar Kleve begrijp ik! Ik zal weleens gaan googelen tegen die tijd, om te zien waar we w
@Karen,
Ik had mijn vorige berichtje al gepost en terwijl ik dus zat te typen postte jij
De zandstuve...wij staan een paar campings verderop aan hetzelfde laantje. Op de laatste camping van het laantje (geloof ik). In ieder geval gaan wij naar de Sprookjescamping. Je zou sowieso een dagje kunnen langskomen, ben je weleens op de sprookjescamping geweest? Hoe oud zijn je kinderen? Dikke kans dat het helemaal geweldig is daar. Maar pas op straks willen ze niet meer naar de eigen camping terug...
Wij staan er van 20 maart tot 16 augustus, de meeste weekenden, alle "kleine" vakanties en in de "grote" vakantie 3 weken.Ik ga z
Liefs Karen
http://www.karenscakecreations.nl
Ja die ken ik ook daar hebben we wel eens gekeken was een mooie camping maar mijn man werd gek van het muziekje
Wij gaan 9 aug naar de camping maar dan is het wel leuk om die week even op de thee te komen! De meiden zijn 7 (dan bijna 8) (dan) 6 en 1!!!
en jou kids?!
Hahaha dat muziekje... ja hou op wij zingen dat tegenwoordig maar gewoon mee dan hebben we er het minste "last" van
Zelfs onder de douche hoor je het
Lijkt me leuk om iets af te spreken. Misschien kunnen we dat bakshoppen bij de dichtstbijzijnde Kaufland ook wel plannen dan hoeven de mannen en kinderschare niet mee (vinden zij vast een enorm goed plan )
Wij staan er in de zomer van 26 juli tot 16 augustus.
Mijn kids zijn dan 6, 3 en 1,5 jaar.
Karen75 schreef:Ja die ken ik ook daar hebben we wel eens gekeken was een mooie camping maar mijn man werd gek van het muziekje
Wij gaan 9 aug naar de camping maar dan is het wel leuk om die week even op de thee te komen! De meiden zijn 7 (dan bijna 8) (dan) 6 en 1!!!
en jou kids?!Hahaha dat muziekje... ja hou op
wij zingen dat tegenwoordig maar gewoon mee dan hebben we er het minste "last" van
Zelfs onder de douche hoor je hetLijkt me leuk om iets af te spreken. Misschien kunnen we dat bakshoppen bij de dichtstbijzijnde Kaufland ook wel plannen dan hoeven de mannen en kinderschare niet mee (vinden zij vast een enorm goed plan
)
Wij staan er in de zomer van 26 juli tot 16 augustus.
Mijn kids zijn dan 6, 3 en 1,5 jaar.
hahaha jullie hebben dat dus ook met dat muziekje, hoor je hem alweer
en lijkt me leuk samen bakshoppen lekker zonder man en kids enne mijn jongste is dan ook ruim 1,5 dus ze zijn allemaal aardig even oud!
ik heb er nu al zin in!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » duitsland bakland?