1

Onderwerp: Wie gaat er binnenkort bij Paardekoper bestellen??

Ik kan niks bestellen omdat ik geen KvK nummer heb! Dat is in mijn geval (nog) niet nodig. Misschien kan ik samen met iemand bestellen en dat diegene dan mijn spullen opstuurt (natuurlijk betaal ik dan de verzendkosten).

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: Wie gaat er binnenkort bij Paardekoper bestellen??

Heb je een KvK nummer nodig bij Paardekooper????? Volgens mij kun je in de "echte" winkel gewoon kopen, maar ik weet niet hoe dat op internet zit. Ik weet het ook niet zeker want ik koop mijn dozen altijd bij de Sligro. Maar ik was wel van plan om volgende keer dingen bij Paardekooper te bestellen. Alleen zal dat nog een tijd duren want ik heb nog zat voorraad.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Ik moet via internet bestellen en dan heb je een KvK nummer nodig ja. Met gewoon afhalen kan het wel zonder maar om nou vanuit Hengelo helemaal daar heen te gaan....

hier in de buurt heb ik wel gekeken maar ze hebben niet de maten die ik nodig heb.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

Ik heb hier bij paardekooper "gewoon" zonder KvK nummer gekocht hoor.
Ik weet neit of het ook voor de webshop geldt.....maar als je er naar toe gaat kan
dat dus zonder problemen !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

Misschien even bellen of je ook kan bestellen zonder KvK-nummer. Kopen in de winkel kan ook dus waarom niet online?

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

6

Ja, dat vroeg ik mij ook af maar ik heb al besteld en kreeg een mail dat het niet doorging omdat ik via de webshop met een KvK nummer moet bestellen. Daarom vroeg ik mij af of het via iemand van jullie kan die dichtbij woont of zelf nog gaat!!

7

Toen ik nog zonder KvKnr naar Paardekoper ging, vroegen ze er wel om. Niet dat ik het niet alsnog mee kreeg, maar je moet wel je woordje klaar hebben dan ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag