1 Laatst bewerkt door Lies (16-01-2008 09:07)

Onderwerp: K3 K3 K3 K3

Mijn dochter was afgelopen zaterdag 5 geworden en ze had een K3 feestje. Voor de traktatie op school(vrijdag) had ik 3 kartonnen taart van K3 gemaakt. Voor haar feestje een vierkante stapeltaart van K3 en op de laatste moment ook nog wat cupcakes gemaakt. Het was de eerste keer dat ik met ouwel had gewerkt. Moet wel zeggen dat ik moeite had met mijn creativiteit. Ik had daardoor ook nog een andere stapeltaart gemaakt :o:O

Was ded vulling vergeten. De taarten waren alledrie van chocolade bisquit. De bovenste was gevuld met chocolade (gesmolten puur chocolade) botercreme van de webshop, met hagelslag. De middenste was gevulde met kersenvlaaivulling en ook chocolade botercreme en de derde was gevuld met chocolade botercreme en getrempeerd met creme de cacao (dat was de taart voor de volwassen)

Dit zijn ze geworden:

Traktatie voor school....oooo wat een werk!! geef mij maar een marsepeintaart!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6FLKW6II.jpg

Aan de zijkant en van boven
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDLQINAD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UPR7NFIY.jpg

de cupcakes
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DRCJ4TF6.jpg

Bedankt voor het kijken!

Lisette

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: K3 K3 K3 K3

wat zijn ze leuk geworden, vind je tractaitie echt super....graag een how too..please, en de stapel taart is ook errug mooi ( je cc ook!)

3

Wat een mooie stapeltaart! Weinig creatief? Ik vind 't nogal! Zal je dochter blij mee zijn.
Heb je de tractatie in die kartonnetjes gedaan? Ziet er erg leuk uit.

Groetjes,
Sandra

Heel mooi en wat een werk.

Groetjes Fatima

Improvement always begins with I.

Voor Workshops en materiaal

5

Wat een werk heb je er van gemaakt zeg! Heel leuk geworden!

6

ontzettend veel werk maar ontzettend leuk geworden!!!

7

Hoi Lisette!

mens... wat een werk! Maar wat een prachtig resultaat... 't is echt een supertraktatie zeg... wauw! Dat vond Tanisha vast geweldig om uit te kunnen delen.

De taart is FANTASTISCH geworden! 't Ziet er ook zoooo mooi uit! Wel veel he, veel visite gehad? En veel cadeautjes voor je kleine meis? Van harte gefeliciteerd nog he... ;)

Heb je de MMF gebruikt? Hoe vond je dat werken???

De cupcakes zijn ook super. Zelfs een tafelkleed van K3... helemaal de juiste sfeer, is vast een knalfuif geworden!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

jeetje wat een feest om te zien...je traktaie is gaaf zeg...heb je die kartonnen taarten zelf gemaakt....heb je een how-to..?????????
je K3 taart is mooi zeg en je cakejes....wauw...kan  niet anders zeggen dat het totaal plaatje er fantastisch uitziet....van harte met je dochter....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

9

Mennn wat een werk moet dat geweest zijn! Maar het resultaat is super!! Heel gaaf geworden allemaal :)

10

super resultaat met al dat werk dat het geweest moet zijn ....Toppie hoor

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

11

Oh wat een werk zeg. . . . Alles is zo mooi geworden.. petje af... echt.. PRACHTIG!

12

Ik vind je titel wel erg goed bij de foto's passen =D
Wat een werk en wat ziet het er super uit!

Je hart fluitsert, luister goed!

13

Het is wel duidelijk van wie jouw dochter fan is. Leuk leuk leuk.

Dames; binnenkort op onze site ( is nog niet in de lucht maar under construction) een how to om een taart punt te maken van karton, met foto's en een te downloaden ontwerp. Site heeft nix met taarten te maken maar alles rond de geboorte en heet www.geboorteidee.nl

Groet van Marianne (Friesland)

14

Lisette deze taarten zijn allemaal geweldig! Die om te eten natuurlijk, maar die kartonnen ook!
Wist je trouwens dat je die kartonnen taarten in punten kant en klaar kan bestellen :s?

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

15 Laatst bewerkt door Lies (16-01-2008 11:00)

Bedankt voor de complimenten! Degene die de how to willen, mail me even dan zal ik het even doormailen.

Koenie schreef:

Hoi Lisette!

mens... wat een werk! Maar wat een prachtig resultaat... 't is echt een supertraktatie zeg... wauw! Dat vond Tanisha vast geweldig om uit te kunnen delen.

De taart is FANTASTISCH geworden! 't Ziet er ook zoooo mooi uit! Wel veel he, veel visite gehad? En veel cadeautjes voor je kleine meis? Van harte gefeliciteerd nog he... ;)

Heb je de MMF gebruikt? Hoe vond je dat werken???

De cupcakes zijn ook super. Zelfs een tafelkleed van K3... helemaal de juiste sfeer, is vast een knalfuif geworden!

Ik heb beide stapeltaarten met de MMF gemaakt.  Ik vond de MMF wel wat plakkerig maar ik denk dat het kwestie is van wennen. Ik moet gewoon mijn tafelzeil beter insmeren met crisco. Ik vind het wel super smaken.

Carin
Ik weet dat je de taartpunten kant en klaar kan kopen maar vond het juist leuk om zelf de traktatie te maken. Gelukkig is het 1 keer per jaar.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

16

Wat een werk allemaal maar je hebt er wel eer van: het ziet er allemaal prachtig uit! :Y

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

17

Jee meid wat een werk maar wat is het leuk geworden.

Mijn mail komt eraan :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Wat leuk gedaan zeg!!!!

Groetjes Natalie

19

Jeetje wat een prachtige taart, en alles er om heen, fantastisch, je hebt wel eer van je werk, voor je kleine meid of jongen doe je toch alles wat in je vermogen ligt, kunnen ze later toch op terug kijken

Gr Bettie

Veel taart plezier

20

Wow Lisette, wat een geweldige feest! Alles ziet er zo heerlijk uit! Wat een werk, maar oo wat mooi!

Groetjes Tweety!

21

Giga geweldig, fantastisch, super, gaaf, en wat al niet meer. Ik laat hem maar niet aan mijn dochter Dani

22

GEWELDIG ziet het er allemaal uit!! Je hebt werkelijk je ziel en zaligheid erin gestort zo te zien!! Wat zal  je dochtertje blij geweest zijn zeg, met zo'n superparty!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

23 Laatst bewerkt door momfer (16-01-2008 13:57)

Je hebt er veel werk van gemaakt. Maar het is dan ook wel super op elkaar afgestemd!
Nog van harte met de verjaardag van je dochter.

24

Wat een produktie, maar wel een prachtig geheel zo. Heel mooi hoor, je meisje zal er vast heel erg blij mee zijn geweest.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!