Re: Spierpijn, maar het is een bruin met roze strik!
Wauw!! Gaaf !!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Spierpijn, maar het is een bruin met roze strik!
Wauw!! Gaaf !!
*zucht*
Super, toppie, wauw en fantastisch!! 
Dat heb je weer prachtig gemaakt. mooie kleurencombi en jammie de vulling klinkt ook zalig! Toch maar eens een potje citroenkwark gaan halen! 
Voor zo,.n taart wil ik ook wel flinke spierpijn krijgen, hij is geweldig mmoi, strak gemaakt, en die strik, ben er helemaal verliefd op.
GR Bettie
Het is echt een schitterende taart geworden. Ook heel apart dan bruin met roze. Nooit geweten dat die kleuren zo leuk zijn samen !
Wauw wat een fantastisch mooie taart, echt schitterend geworden! Heeeeele mooie strik!
Nou dat zijn zeker 3 foto's waard, wat isie mooi!!!!!
Mooie combi roze met bruin.
Wat een superstrik en die kleurencombi ben ik helemaal weg van. Super gedaan
hele erge mooie taart die is de spierpijn waard!!!!!
En ik vind deze kleur bruin juist heel erg mooi!
Zo strak zeg! Mooie combi en die cup cakjes erbij.....!
Zo zeg jij hebt een schitterende taart gemaakt zeg! Wauwie!
Je strik is geweldig mooi en die cupcakes maken het helemaal af!
supertaart en supermooie kleuren! en cupakes natuurlijk!
hoi Sigrid,
het zal hier op het forum ongetwijfeld al besproken zijn, maar ik zou heel graag willen weten waar ik zulke mooie letters kan kopen. webshop?
heeeeel erg mooi, je strik, de uitvoering, het geheel, echt toppie. 
O, en voor dat bruin heb je nu ook van bakels chocolade fondant, als je deze 1 op 1 mengt met marsepein, dan is ie heeeeerlijk en nog heel donker bruin. 
ja prachtige strik...de kleuren combi is helemaal goed...zie je wel dat wij er veeeeel meer verstand van hebben dan je man...... 
het is een plaatje..maar 1,5 uur...auwwww.......
Ben spraakeloos.... Gewoon PRACHTIG!!
Bedankt allemaal
, ik zit zelf nog helemaal te genieten van deze taart
(ook al is het dan via de foto's
).
Hanane: het zal hier op het forum ongetwijfeld al besproken zijn, maar ik zou heel graag willen weten waar ik zulke mooie letters kan kopen. webshop?
Klopt! Het zijn de funky tappits uit de webshop. Ik had nog wel wat ruzie met ze ;)voor ik ze op de taart kreeg, maar uiteindelijk lukte het wel.
Slankesas: zie je wel dat wij er veeeeel meer verstand van hebben dan je man......
! Ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat hij het ook ruiterlijk heeft toegegeven en dat de combinatie inderdaad super is
.
Wendy: O, en voor dat bruin heb je nu ook van bakels chocolade fondant, als je deze 1 op 1 mengt met marsepein, dan is ie heeeeerlijk en nog heel donker bruin.
Bedankt! Dan weet ik wat ik de volgende keer meebestel. Ik had me al voorgenomen om iedereen die eventueel een bruine taart van me wil zelf de marsefond te laten kleuren
, dit is toch een betere oplossing
.
Te gek! Ook die cupcakes! Mooie letters ook!
Wat een mooi kleurencombi. Zo chique, geweldig gewoon.
Super mooi Sigrid!!! Wat een pracht van een strik en heel erg mooi met dat bruine randje erbij, maakt het helemaal af hoor! En leuk ook de funky letters aan de zijkant, geeft het een beetje pit het geheel... nou je leest het al, ben er weg van!! :-D
Mooie kleuren combi , ook lichtbruin met roze vind ik erg mooi en erg leuk met de funky tappits.
Toch raar dat je het niet donkerder krijgt.
Als je mijn taartje zag was hij echt heel donker van kleur. Ik heb marsepein gebruikt, misschien jij fondant en ligt het daar aan ? Ik heb pure cacao van blooker en dat gaat super.
Toch raar dat je het niet donkerder krijgt.
Als je mijn taartje zag was hij echt heel donker van kleur. Ik heb marsepein gebruikt, misschien jij fondant en ligt het daar aan ? Ik heb pure cacao van blooker en dat gaat super.
Ik heb marsefond gebruikt dus misschien dat het inderdaad daaraan lag. Ik heb wel pure cacao gebruikt dus dat kan het probleem niet zijn geweest. Ach, uiteindelijk ben ik toch wel heel tevreden met hoe hij geworden is
.
Hele mooie kleuren zo bij elkaar. En ook je strik is super gelukt.
Prachtig taartje 
Wat een super taart. Wat een mooie kleurencombinatie. Ondanks dat je de kleur bruin donkerder wilde vind ik hem hoe het nu is ook erg mooi !!!!!
Prachtig en een goede kleurencombi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Spierpijn, maar het is een bruin met roze strik!