Re: Meester Michel is jarig!
nou voor z
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meester Michel is jarig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nou voor z
super leuke taart Koenie!!
Jammer zeg dat die van ons juffen hebben....:D 
Koenie toch! Maarreee...als die meester Michel net zo lekker is als jouw taartjes en ook nog zo knap uit ziet....hmmmm. dan zou ook ik best een stukkie taart met hem willen eten.
Kijk Koenie die steek je toch maar weer even in de pocket die zoen. Heerlijk!
Ja het kan ook niet anders natuurlijk met zo'n lekkere taart en zo'n lekker wijf!
Daar moet wel zo'n reactie op komen!
wat een leuke taart...hahahahaha...en jij kan natuurlijk nu niet meer stuk bij de meester.... 
ik zag de naam Michel en moest ik gelijk kijken. Als ik ooit een zoon krijg noem ik hem Michel. Wat een mooie naam en wat een MOOIE TAART Koenie. Ze worden alleen maar mooier en mooier ... zucht !
xxx Sanja
ja ja Koenie heeft het weer voor elkaar "Een dikke zoen van de meester". Ze doen het goed die mannelijke stagiares!!
Maar met zo'n taart zou ik ook bijna het onderwijs in gaan :-)
Kijk maar uit dat je geen vla van je man over je hoofd krijgt. Een beetje slijmen bij de meester, hahahahaha.......... Helemaal super is je taart.
Geweldig leuk weer Koenie en die ZOEN, joepie!!! Wat zullen de andere moeder afgunstig geweest zijn, waarschijnlijk krijgt ie nu vaker taart
:-D 
Ik vind je taart ook een lekker ding!
Wat een leuk taartje zeg! Vooral de disco-dip vind ik goed gevonden. Kinderen zijn daar altijd gek van!
Leuke taart!!!!!!!!!!
De meester er bovenop,schitterend.
Zal best in de smaak gevallen zijn hihi.
groetjes,Natasja.
En dan te bedenken dat je deze fantastische taart eerst helemaal niet wilde posten!! enne, zullen we de dinsdag een keertje verruilen voor de maandag?? 
Wat een supertaart..zo vrolijk!! Heb je weer mooi gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meester Michel is jarig!