1

Onderwerp: ik ook nieuw hier

Hallo ik ben debby, 25 jaar jong, getrouwd en moeder van justin (1jaar).
Ben sinds kort begonnen met deze verslaving ;)  en van alles aan het uitproberen.
het begon allemaal met justin z'n eerste verjaardag, had een slagroom taart besteld voor 20 personen en was  € 60 kwijt, gewoonweg belachelijk.
Met sinterklaas had ik een overheerlijke creatie gemaakt, en als dan eenmaal iets lukt wil je al snel meer.

mijn taarten? zie: http://www.jouwtaart.nl/profile/DebbyvanVliet
groetjes debby

2

Re: ik ook nieuw hier

dure bakkers in de poelek :D
Welkom op t forum (by the way ook ernstig verslavend :Y) en heel veel bakplezier

Alles goed???? nee 3 fout

Oei oei wat een geld!

nee dan zit je hier gebeiteld hoor volgend jaar ga je helemaal de blits maken met de verjaardagstaart( waarschijnlijk al veeeeeel eerder want je zult zien het leren gaat snel!)

welkom bij de club!

SaSkia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Jemig! 60 euri!! Das wel duur ja.

Gelukkig is het een goedkope hobby... *koopt nog het

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

5

Pffff... ja... 'n heel erg bekend verhaal!

Als je terug zou lezen, zijn de meesten van ons - vanwege die reden - eens op het net gaan surfen, op zoek naar een andere manier van taarten bakken.

En jij hebt 'm ook gevonden, en daar ben ik (en zijn wij) dan weer hartstikke blij mee.  :Y
Een hartelijk welkom dus en ik wens je veel succes en plezier met bakken en decoreren.

Enne... die "overheerlijke creatie" met Sinterklaas... is daar toevallig nog een fotootje van? Zou ja, dan roep ik: "showen, showen, showen!" ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

60 euro!?!? Wat een geld en dan was ie waarschijnlijk niet eens spectaculair. Hier ga je in ieder geval van alles leren,dus de banketbakker heb je niet meer nodig. Welkom en veel plezier hier op het forum.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

Wauw 60 euro... zat er bladgoud op :lol:
Nee het is niet lollig :s zoveel geld voor een taart. Nou, je zult zien met Justins 2e verjaardag staat er een dijk van een heel andere soort taart op jullie tafel te pronken!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Vergeet ik helemaal dit: w e l k om

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

Welkom hier.

Haha goedkope hobby?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Bedankt allemaal voor het warme welkom, zal binnenkort m'n sinterklaascreatie op het web zetten, en hard aan het oefenen voor de volgende, met valentijn uiteraard en idd spullen uit de shop hier besteld, weer een keukenkastje vol met alles wat we ervoor kunnen gebruiken.
groetjes Debby

mijn taarten? zie: http://www.jouwtaart.nl/profile/DebbyvanVliet
groetjes debby