marjon schreef:Waar kan ik vinden hoe ik een taart moet stapelen. Ik weet dat je er iets van stokjes moet in steken. Maar wat voor stokjes zijn dat en waar kan ik dat kopen. Kunnen het ook rietjes zijn of is dat te slap. En dan een kartonnetje erop geloof ik en daarop dan de taart?
Er zijn speciale deuvels te koop (dowels in het engels te verkrijgen in alle engelse online shops), voedselveilig, die moet je op de goede plaats zetten, afsnijden op hoogte en daar komt de volgende taart op te rusten. Je kunt in een vierkant markeren, of een driehoek en eventueel nog 1 in het midden.
Je kunt ook (voedselveilige) lollystokjes gebruiken. Zet iedere taart op zijn eigen kartonnetje, markeer de plaats waar de deuvels moeten komen, druk er eentje in tot hij echt niet meer verder kan en markeer deze 2 mm boven eht oppervlak van de taart, snijd daarna de deuvels of lollystokjes op lengte, plaats op de gemarkeerde plaatsen in de cake en plaats de volgende taart met karton netjes hierop.
Meld altijd aan de ontvanger de geplaatste deuvels/stokjes en alle andere oneetbae artikelen die je gebruikt hebt.
I believe in Sandy Claws