1

Onderwerp: zal mijzelf ook maar voorstellen :)

Hallo iedereen
Ik post al een tijdje op dit forum maar dacht, laat ik mezelf toch eens even voorstellen. Ik heet Raffika, ben 20 jaar en woon in Leeuwarden. Ik studeer Engelse taal en cultuur in Groningen, en werk bij ''een bank'' (wegens wetgeving niet mogelijk om de naam te zeggen ;) in Leeuwarden.

Een paar maanden geleden keek ik naar een aflevering van Sex and the City waarin Carrie een roze cupcake aan het eten was, ik vond het er zoooooooo schattig uitzien dus ik dacht laat ik dat ook eens maken. Daarmee begon dus mijn bakobsessie: CUTE CUPCAKES!!

Op een gegeven moment was ik aan het surfen op internet en typte in google ''taart'' in. Zo ben ik op deze site gekomen. Ik moet eerlijk zijn: zodra ik de computer aan doe, is het de leukste taarten forum de eerste site waar ik naartoe ga, omdat er bijna elke dag wel nieuwe taarten worden gepost, en ik ben echt een fan geworden!

groetjes,
Raffika

Re: zal mijzelf ook maar voorstellen :)

nou nou je zit hier helemaal goed de cupcakes vliegen hier om je oeren en heb je een keer meer trek dan zijn de ideen voor taarten ook zeer ruim aanwezig!

welkom bij de club en heel veel cupcake plezier(probeer het niet te mislukken recept van nigella lawson maar eens!)

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

3

Hahahaha... ik vind je verhaaltje helemaal gezellig!

Welkom op de site, leuk dat je je aangemeld hebt.

Enne... ook bij mij staat : "De Leukste Taarten.nl"  voorop hoor! ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Hoi Raffika, je kan bij al niet meer stuk aangezien je sex and the city noemde, grote fan, zelfs de ringtone op mijn telefoon!!!

Heel veel plezier op het forum en ik hoop dat je een keer een CUTE CUPCAKE post!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

welkom,nog een verslaafde erbij...ik lees je verhaal en denk bij mezelf..heb ik me wel eens voorgesteld euhm nee*schaam schaam schaam,is het nu te laat voor*
maar iig welkom..ik zal direct met de deur in huis vallen...misschien ook zin om mee te gaan naar wendy?
zie forum workshop
groetjes yvonne

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

6

Welkom op dit verslavende forum :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Welkom,

en verslavend is het zeker

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

welkom, en heel veel bakplezier (en wel foto's posten hoor)

Alles goed???? nee 3 fout