1

Onderwerp: Meester Michel is jarig!

En dus een verjaardagstaart voor hem!

Het is een druk mannetje; hij drumt in een band, is stagiaire in Milou (mijn jongste) haar klas, volgt de lerarenopleiding, heeft een krantenwijk en werkt in de avonduren en op zaterdag bij de Jumbo. :S
Daarnaast is het ook nog een lust voor het oog. 't Is op maandag (de dag waarop hij de klas van Milou opvrolijkt) dan ook een (dames)drukte van belang! ;) :D :D

Niet alle kinderen lusten fondant of marsepein, de meesten daarentegen zijn wel gek op chocolade. Daarom dit kleine, eenvoudig versierde stapeltje (20 cm. en 15 cm.) gevuld met chocolade-botercreme en alleen de bovenste is bekleed met MMF.

Meester Michel was blij, verbaasd en heel enthousiast (YES!!! een zoen voor deze moeder... ) en de juf en alle kinderen van groep 1/2 hebben gesmuld.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TMLSDVTS-1.jpg

... en de achterkant:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AY8NS7BQ-1.jpg

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

2

Re: Meester Michel is jarig!

oeh wauw!!!
Ik vind hem super (heb je niet een foto van meestel Michel zelf?:lol:)

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

3

hahahaha, hij is leuk Koenie, leuk ook met chocola.

Toevallig was bij ons stagiaire Meester Tom voor het laatst, ook een die er mag wezen!!!  Had ook een taartje voor hem willen maken, maar helemaal vergeten, voorlopig blijft ie nog even in de bovenbouw, dus dat taartje houdt ie tegoed!

Dan ga ik nu snel aan mijn drumstel werken.

Zie je morgen!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Haha het is een gave taart Koen!!! En niet eenvoudig versierd hoor, het is een vrolijke taart geworden vind ik. Het lijkt wel een leuke meester, die meester Michel ;)

5

Oooo het is toch nog helemaal goed gekomen met die drummer! Wat een lekker vrolijke toestand is het geworden!
Het echte meestertje is nog een heeeeeel stuk knapper? Gefeliciteerd met je 'smakkerd' :lol: !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Heeeyyy Koenieee!!!

Dus daar moest je dat drumstel voor maken!! Hij is erg leuk geworden zeg.

Ennuh is die meester nog vrijgezel ;-)?????

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

7

super!!!! Erg mooi en wat ontzettend lief van je.
werk zelf ook op een basisschool, ik zou ook enorm verrast zijn bij het krijgen van zo iets moois en lekkers.

Joke

8

Ja ik ben nu toch echt nieuwsgierig geworden naar meester michel ;) maar als taartversie ziet ie er sowieso heerlijk uit!

9

OW Koenie, wat is ie LEUHEUK! De taart zeker, de meester vast ook, afgaande op jouw verhaal en je boetseerwerk! Ik vind ook je kleurgebruik heel gaaf, leuk met de colaballen ertussen ook...

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10 Laatst bewerkt door Minke (15-01-2008 19:59)

Ah, wat een leukerd Koen!! :thumb:
Hij is heel vrolijk en je mannetje ziet er toppie uit! :D

Hihi, ik moest wel lachen om jouw stukje van; een lust voor het oog... :D:D

11

PS. Hoe krijg jij die van 15 cm Ø zo hoog??

12

Oh, wat een schatje van een taart!! Ik kan me voorstellen dat je daar een dikke pakkerd voor gekregen hebt!! ;)

Leuk idd met die colaballen en die vrolijke kleurtjes!! En die chocolade: heerlijk!!!

13

Leuk, geinig, vrolijk, persoonlijk stapeltje! Ik kan me voorstellen, dat je 'm verrast hebt: je zal dit maar krijgen als stagiar zijnde.

Groet, Jolanda

14

Nou Koenie, die taart is net zo'n feestje als de meester zelf. Een explosie van energie, het spat er echt af. Die zoen was welverdiend!

Groetjes, Moon

15

Koenie?!?!?!?!? Ik ken je alleen van dit forum... volgens mij ben je een keurig getrouwde dame en voorbeeldige moeder... Schaam je!!!

;)   MAAR NIET HEUS!!
YOU GO GIRL... zo'n mooie taart verdiend inderdaad een dikke smakkerd!!
De "onbeklede" taart ziet er ook prachtig uit.

Groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje

16

Wahaaa die meester Michel! Die heeft het maar mooi voor mekaar, nu al een geweldige taart gekregen... wat zal hij nog meer van al die moedertjes krijgen :lol: ????? Ze willen allemaal wel zo'n lekkere pakkerd natuurlijk ;) :lol:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

17

leuke taart, echt heel leuk!!

enne kreeg je veel jaloerse blikken van begerige mama's ;)

18

Kan meester michel begrijpen dat ie verbaasd is want welke mams beloont de meester zo!!! Een kus was dan ook op zn plaats want de taart ziet er weer fabo uit!!!!

19

Wat een leuke taart! Heel erg mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

20

Super Koenie! En wat een mazzel zulke knappe stagiaires, mijn kinderen hebben "alleen maar" meisjes-stagiaires :lol:.
Vrijdag viert de juf van mijn

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

21

Sweetpie schreef:

Heeeyyy Koenieee!!!

Dus daar moest je dat drumstel voor maken!! Hij is erg leuk geworden zeg.

Ennuh is die meester nog vrijgezel ;-)?????

Hahahaha, Amy!!! Ik vind het de moeite waard dat eens te gaan onderzoeken. Ik print een foto uit van je Hyves-pagina, heeeel groot, en zeg: "Meester Michel, DIT is pas een lekker taartje". 'ns Kijken wat ie zegt.... hahahahaha!!!!

Minke schreef:

PS. Hoe krijg jij die van 15 cm Ø zo hoog??

Ik heb de vorm verhoogd met bakpapier. De vorm zelf vul ik bijna driekwart met beslag en uiteindelijk 'verdubbeld' ie zichzelf tijdens het bakken.

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

22

Da's met recht een feest-taartje waard! En jij weet weer alles wat je van de persoon weet erin te verwerken, geweldig!!

Je hart fluitsert, luister goed!

23

He Koenie, als die meester er net zo lekker en leuk uit ziet als de taart, wil ik je vragen of je toevallig nog een oppas zoekt voor de maandag? breng ze met veel plezier naar school hoor, geen probleem.

Gr Bettie

Veel taart plezier

24

bettie schreef:

He Koenie, als die meester er net zo lekker en leuk uit ziet als de taart, wil ik je vragen of je toevallig nog een oppas zoekt voor de maandag? breng ze met veel plezier naar school hoor, geen probleem.

Gr Bettie

Hahahahaha Bettie!!!! :D :D

Nou werk ik toevallig altijd wel op maandag, maar ik weet zeker dat mijn moeder dat oppas-baantje niet laat schieten!!!! Hihihihi...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

25 Laatst bewerkt door Kallista (16-01-2008 00:17)

ha die Koenie,

Had de taart al gezien op je website, maar het is wel leuk om het verhaal er achter te weten. Je hebt maar weer geluk hoor dat je alle andere dames achter je laat. Een pakkert van meester Michel. *LOL*

EHm ben heeeeeel nieuwsgierig.. MMF? Vertel, ook zo'n kleef zooitje. Zo niet, mag je mij leren hoe ik het kan maken zonder kleef zooitje. Hahaha

Vind de taart weer supertof geworden echt heel erg leuk

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/