26

Re: Schatkist

Echt heel gaaf!!

27

Wat een super stoere en gave taart! Heel mooi :Y. Je piraat is ook heel mooi geboetseerd met zwaard, ooglap en tatoo!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

28 Laatst bewerkt door yanthe (16-01-2008 10:03)

Wauw, wat een mooie taart!! Hoe heb jij die schatkist zo mooi gemaakt?
Dat wil ik ook heel graag een keer maken, maar ik weet niet zo goed hoe.

groetjes Yanthe

29

Ik vind hem Prachtig... echt super geworden. Ik hoop dat ik ook ooit zo´n prachtige schatkist " kan maken" ...

xxx Sanja

30

Babs schreef:

Wat geweldig jo! heel erg mooi gemaakt! heb je trouwens dat bruin zelf gekleurd?

Nee, dat is chocoladefondant. Ik vind dat persoonlijk lekkerder dan gewone fondant.

Reza schreef:

Ik vind zowel kist al piraat erg leuk geworden! Hoe kwam je trouwens in januari nog aan de muntjes? Of had je die gehamsterd met sinterklaas?

Inderdaad! Gehamsterd met de sint. Ik wist dat deze taart er aan zat te komen, vandaar! :D :D

Dank voor al jullie leuke reacties!

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

31

Superstoere taart zeg, heel mooi afgewerkt ook (zei miss detail hierzo ;) :-D), en je piraatje erbij is echt enig (mmm dat is nou niet zo'n stoer woord bedenk ik nu ;) )!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

32

yanthe schreef:

Wauw, wat een mooie taart!! Hoe heb jij die schatkist zo mooi gemaakt? Dat wil ik ook heel graag een keer maken, maar ik weet niet zo goed hoe.

O, dat is niet moeilijk hoor, Yanthe. Je bakt een vierkant of rechthoekig kapsel, snijdt hem dwars door en snijdt hem door het midden (overdwars). De vier delen stapel je op elkaar. De onderste drie delen vul je en bekleed je met fondant of marsepein. Het bovenste deel bekleed je apart, dat is de deksel. Zo heb je je kist klaar en hoef je hem alleen een beetje te versieren.

Succes ermee!

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

33

gave kist ..stoere piraat...heel mooi gedaaan

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken