1

Onderwerp: Even voorstellen...

Hallo allemaal,

Ik lees nu al een paar dagen allerlei onderwerpen op het forum, maar nu dan echt mijn eerste berichtje!

Ik ben dus Ginger (ja dat is mijn echte naam :)).. en ik woon in Den Haag!
Ik ben 19 jaar en ik studeer Voeding en Dietetiek (toepasselijk forum he! hahaha) in Amsterdam. Ik zit nu in het 3e jaar en als alles goed gaat studeer ik volgend jaar af!

Nog even iets leuks.. ik ga in mei en juni naar Kenia (als alles doorgaat) om daar via school ontwikkelingshulp te geven op het gebied van hygiene en gezondheid!

Verder doe ik aan klassiek ballet.. zit er nu al zo'n 10 jaar op!

Nou ik ga snel weer verder lezen en hoop veel te leren.. want dit weekend ga ik mijn eerste taartje proberen! (Ohjee!)

Tot snel maar :)
Groetjes!x Ginger

2

Re: Even voorstellen...

Welkom op het forum ginger! Wat gezellig om er weer een ethousiasteling bij te hebben hier. Veel plezier met bakken, en laat je ons snel je taartje zien in de parade?

3

Babs schreef:

Welkom op het forum ginger! Wat gezellig om er weer een ethousiasteling bij te hebben hier. Veel plezier met bakken, en laat je ons snel je taartje zien in de parade?

Ja dat zal ik zeker doen, ga vandaag  lekker de stad in om alvast het een en ander te kopen! Ben benieuwd!

4

Welkom! Veel bakplezier!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Veel plezier op dit forum en ik hoop veel van je te zien in de show off!

Groetjes Michelle...

Hallo Ginger,

Welkom bij de club!
En met zo'n studie moet het hier helemaal geweldig zijn!
Helaas kun je deze taarten niet echt aanbebevelen want echt gezond zijn ze niet ben ik bang!
maar des te leuker om ze te eten ha ha.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

7

Halloooo,

we hebben al "contact" ;)  maar ook op je aanmelding hier wil ik natuurlijk even reageren. Ik heet je dan ook van harte welkom op de site en dit gezellige forum.

Veel plezier met bakken en decoreren enne... wat voor 'n taart ga je eingelijk maken, dit weekend?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

Welkom op het forum, ben benieuwd naar je eerste creatie!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

Welkom hier

Ben benieuwd naar je eerste taart

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Hallo stadsgenoot en welkom hier
En hoe gaan we die nieuwe hobby combineren met de studie?  :nooo
Wij zullen je tips geven over taarten, geef jij ons tips om onze overtollige kilo's kwijt te raken :lol:

In ieder geval, heel veel bakplezier

Alles goed???? nee 3 fout