1

Onderwerp: aantal vragen

Ik heb een aantal vragen dus stel ze maar hier onder elkaar. Hopelijk zijn er wat mensen die me een antwoord kunnen geven:

* ik weet dat je marsepeinen taarten kunt invriezen maar hoe zit dat met taarten die bekleed zijn met chocolade. Kun je die ook risicoloos invriezen?

* als ik een zijkant van een taart wil bekleden met chocoladesticks oid plak ik die dan gewoon aan de botercreme of is dat niet goed voor de chocolade?

* als ik woensdag taarten wil gaan vullen dan kan ik toch vandaag al de vullingen zoals botercreme ed klaarmaken?

* hoe kan ik het beste hoge taarten meegeven voor het veilig vervoeren?

* als ik vantevoren cupcakes maak hoe verpak je die dan om te bewaren in de vriezer?

2

Re: aantal vragen

1. Ja een taart met chocoladeganache kun je heel goed invriezen, makkelijker nog dan marsepein omdat je geen zweten/nat worden hebt bij het ontdooien.

2. Ja je kunt ze tegen de botercr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3 Laatst bewerkt door mirjam buit (13-01-2008 10:38)

1. sorry geen evaring mee
2. chocosticks kun je prima met botercreme eraan plakken
3. botercreme kun je nu al maken hoor, als het voor woensdag is, slagroomvullingen ed zou ik niet van te voren maken maar zo vers mogelijk
4. heb je taartdozen ? In alle hoeken van je taartdoos een sateprikker vast plakken en dan het deksel erop, ja en gestapelde taarten die geef ik zo mee
5. gewoon in een pendaalemmerzak dichtknopen en in de vriezer

Succes met alles !!!

4

bedankt meiden. heb ik nog 1 laatste vraag
kun je chocochoccake ook invriezen?

5

Ja hoor, kan ook de vriezer in.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com