Re: Sarah Kay
Wat een schatje en wat lijkt dat popje goed zeg!
En uiteraard gefeliciteerd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sarah Kay
Wat een schatje en wat lijkt dat popje goed zeg!
En uiteraard gefeliciteerd!
leuk is ie!!
was dat dat poppetje dat naar aardbeiden rook vroeger?
Dat is zeker jeugdsentiment, ik was ook een grote fan van Holly Hobby. Nog steeds trekken die plaatje mij. Wilton heeft er ook een bakblik van, geweldig!
Heel mooi taartje geworden!
Wat een mooie, lieve taart. Idd met jeugdsentiment. Ik heb nog steeds een knuffelhollyhobbypoppetje (leuk scrabbelwoord
) bij mijn ouders liggen. (mijn nichtje speelt daar nog steeds mee.
Wauw! Echt mooi vooral je details en al de glittering super gedaan, en ja ook hier een holly hobby fan van vroeger!
Ach Holly Hobby!!! AAAAAHHHHH! Mijn zus en ik hadden er vanalles van, van raamhangers tot etui's! Maar van deze taart waren we zeker door het dak gegaan!! WAT een PLAATJE! Ben er stil van en stiekum een beetje jaloers op! Vind 'm geweldig! 
Achhhhhhhhhhhhhh wat leuk, ook voor mij jeugdsentiment. Holly Hobby noemde ik er vroeger.
Ze is prachtig geworden.
Gefeliciteerd, fijne dag
wat een plaatje van een taart zeg...heel mooi gemaakt...
jeetje dat is inderdaad lang geleden dat ik holly hobby heb gezien, grappig zeg. Je hebt haar erg goed gemaakt, geniet van je verjaardag, met zo'n taart moet dat wel lukken, toch??
oh Karin deze is prachtig! voor mij ook jeugd sentiment, had heel veel van HH spullen. Je hebt hem dan ook prachtig gemaakt!!
Ach kijk nou... wat voor de andere dames geld geld ook voor mij.....jeugd sentiment hi hi hi hi. Vind hem erg mooi.
Nog gefeliciteerd en wat een onwijs mooie taart!!!
Ik had vroeger een poster van Sarah Kay, ik vond haar altijd zo lief!! en zo leuk om te zien, vooral haar hoedje en haar verstelde kniestuk in haar spijkerbroek HIj is heeeeeeeel erg mooi! een fijne verjaardag gewenst
Wat prachtig... en zo mooi tot in detail...
Super super super... schitterend...!
't Boompje met de kleine bloemetjes... de tulpen, de roosjes bovenin...
Nou hou ik op hoor... 
Echt een super mooie taart!! 
Mijn favoriet! Echt jeugdsentiment! Zo lief! Baal als een stekker dat ik mijn boekjes, popjes, e.d. niet kan doorgeven aan mijn nageslacht.
Schitterende taart hoor!!!
Wat ontzettend mooi! Veel 'fruitiger' en 'fleuriger' dan het origineel, zelfs. Complimenten. En nog gefeliciteerd ook!
Enne, enlighten us, maar Sarah Kay was toch een ander meisje/poppeke dan Holly Hobby, istniet?
jhaaaa ook voor mij jeugdsentiment
Je taart is super, mooi gemaakt en erg origineel! Van Harte 
Prachtige taart.
Super mooi gemaakt zeg.
Top, ga naar deze taart vaker kijken.
Ik blijf maar kijken naar deze taart, heb hem geloof ik wel 15 maal bekeken, zo mooi vind ik hem, en dacht, nu maar eens reageren. Prachtig mooi.
Gr Bettie
Holly Hobby! Mijn jeugdsentiment komt ook boven... PRACHTIG!!! Echt waar! SCHITTERENDE taart!
Evelyn
Enne, enlighten us, maar Sarah Kay was toch een ander meisje/poppeke dan Holly Hobby, istniet?
Sarah Kay is de naam van de vrouw die al die tekeningen heeft gemaakt. Holly Hobby is een van haar creaties.
Dank u wel dames voor al die leuke reactie's zo is mijn verjaardag weer net wat leuker geworden.
Ik wilde eerst nog wat tekst erbij doen maar had ruzie met de tappits en eigenlijk vond ik het ook mooier zonder (en ze weten ondertussen hier wel hoe ik heet en hoeveel jaar ik wordt
)
Ik vond (want ondertussen is hij al verteerd) het ook een hele mooie taart en dat komt natuurlijk door dat mooie plaatje....v
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sarah Kay